4.4/5 - (11 امتیاز)

ویلای کلاسیک ESTATE  در غرب ونکوور با چشم انداز باورنکردنی 180 درجه از اقیانوس، کوه و همچنین شهر است که اکنون  برای فروش ویلا در سایت Zillow و Agent  لیست شده و در دسترس خریداران قرار گرفته است. این خانه واقع در 1195 Renton Pl، West Vancouver، BC V7S 2K8، کانادا؛ این ویلا دوبلکس کلاسیک دارای 6 اتاق خواب و 8 حمام با 6103 فوت مربع فضای نشیمن و همچنین دارای زیرزمین می‌باشد.

اطلاعات ویلا در غرب ونکوور

مکان: 1195 Renton Pl, West Vancouver, BC V7S 2K8, Canada

تخت: 6

حمام: 8

مساحت زندگی: 6103 فوت مربع

اندازه زمین: 0.29 هکتار

ساخت: 2013

این ویلا لاکچری و شیک جزو بهترین و کم نظیر ترین ملک‌هایی است که غرب ونکوور با سبک اروپایی و با چشم اندازی باورنکردنی از اقیانوس و دامنه دید 180 درجه از کوه و منظره شهر در دسترس است.
این ویلا با نمای کلاسیک دارای مساحت 6103 فوت مربع است و تقریبا یک ویلا نوساز و جدید 9 ساله است که در مدت 2 سال ساخته شده است.
طراحی منحصربه‌فرد و خاص این ویلا بهترین حس اروپایی را به تصویر می‌کشد، طراحی داخلی ویلا با پرداخت‌هایی با کیفیت بالا، صنعت‌گری و توجه دقیق به جزئیات ادغام شده است.

طراحی داخلی ویلا تلفیقی از سبک طراحی ویلا مدرن و کلاسیک است که بیشتر به سمت کلاسیک گرایش دارد. این تلفیق را با اشاره به یکی از عناصر برای شما روشن میکنیم.

به گچ بری‌های سقف و قاب‌هایی که دور پنجره‌ها گرفته شده دقت کنید، تمامی‌این جزئیات اشاره به کلاسیک بودن دکوراسیون داخلی دارند، اما پنجره‌های دوجداره به سبک مدرن ادغام دو سبک را نشان میدهد، با قاب‌های گچی که دور پنجره‌ها ساخته شده، انتظار می‌رود چهارچوب پنچره‌ها چوبی باشد و
توازن و هماهنگی با راه پله‌های چوبی و کف چوبی ویلا داشته باشد اما بر خلاف انتظار چهارچوب‌های مدرن و سفید رنگ که احتمالا از جنس آلمینیوم باشد این توازن را برهم زده است.

در داخل ویلا جای جای تمامی‌این فضاها پر از شگفتی و زیبایی است که چشم هر بیننده ای ساعت‌ها به تماشای خود، خیره می‌کند، از جمله این شگفتی‌ها، کنسول‌های چوبی موجود در فضاهایی نظیر بار، حمام و سرویس بهداشتی، نشیمن و تاج‌های چوبی در آشپزخانه که همگی دارای ظاهری خاص و بینظیر و با هنر معرق کاری، طراحی شده اند.

هنگامی‌که از این زیبایی‌ها چشم بردارید و به سمت پایین نگاهی بیندازید، متوجه کف نشیمن، سالن‌ها و آشپزخانه با سنگ‌ها ایتالیایی از کم یاب و کم نظیر ترین سنگ‌ها که به تبع بسیار لوکس و گران محسوب می‌شوند، می‌شوید.

از دیگر ویژگی‌های شاخص این ویلا سنگ مرمریت به کار رفته در طراحی نمای ویلا است که یکی از بهترین و گران قیمت ترین سنگ‌هایی مورد استفاده در نمای ساختمان‌هاست و به صورت سفارشی ساز به خواست کارفرما وارد شده است.
همچنین ورودی و سردر ویلا سازه ای بزرگ و عظیم با ارتفاع 20 اینچ است.

طراحی این ویلا به گونه ای کاملا منحصر به فرد و خاص بوده و با اقداماتی نظیر قالب گیری تاج عمیق و ایجاد تقارن در دو جهت نما، تهویه مطبوع، کف چوبی اتاق خواب‌ها، آشپزخانه بزرگ با وسایل و امکانات به روز و پیشرفته، انباری بزرگ به‌علاوه یک آشپزخانه سرپوشیده یا همان آشپزخانه کثیف، سالن سینما خانگی و اتاق استراحت بزرگ با بار استوایی و مرطوب با بهترین نوشیدنی‌های وارداتی، انبار شراب، استخر روباز، حیاط محوطه‌سازی شده زیبا با گیاهان بالغ و دروازه خصوصی است.