4.8/5 - (5 امتیاز)

طراحی درب ویلا مهمتر از چیزی است که ممکن است هنگام برنامه ریزی ویلای آینده خود فکر کنید. در این مقاله نمونه‌هایی از درب‌های داخلی و جلوی زیبایی را که برای الهام بخشیدن از شما گرفته شده، خواهید یافت!

وقتی فکر می‌کنیم و در مورد ساختن ویلای آینده خود فکر می‌کنیم یا در حال بازسازی ویلا خود هستیم، اولین چیزی که به ذهنمان خطور می‌کند اغلب نگاه کلی است که ابتدا نمای و شکل کلی ویلا در کجا آمده است. آیا خانه ویلایی من سقف مسطح دارد؟ نمای من چه رنگی باید باشد؟ پنجره‌های بزرگ یا کوچک؟ تراس؟ بالکن؟ در طراحی شهرک‌های ویلایی که بحث هماهنگ بودن ویلاها اهمیت بیشتری دارد درب‌های ورودی ویلا بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.

طراحی درب ورودی ویلا

یک مورد که مردم حتی به آن توجه نمی‌کنند، درها هستند. از جمله اولین مواردی که بازدید کنندگان شما هنگام مراجعه به خانه شما می‌بینند و قطعاً اولین چیزی که لمس می‌کنند.  ممکن است درهای ورودی چیزی باشد که اولین تصور خانه شما را ایجاد می‌کند. آیا می‌خواهید ثروتمند به نظر برسید؟ آیا می‌خواهید به مردم بگویید که شما دوستانه و مهمان نواز هستید؟ سبک زندگی مینیمالیستی را دوست دارید؟ طراحی درب این موارد را به شما ارتباط می‌دهد.

طراحی درب داخلی ویلا

درهای داخل ویلای شما نقش مشابهی دارند. ما آنها را به عنوان چیزی می‌بینیم که فضای داخل ویلا را از هم جدا می‌کند ، اتاق‌های خصوصی را از هم جدا می‌کند ، بگذارید آنها را “کمتر خصوصی” بنامیم ، مانند اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری که معمولاً میهمانان خود را سرگرم می‌کنید. در حالی که این درست است ، درهای داخل خانه شما شخصیت شما را به همراه بقیه طراحی داخلی ویلا شما رها می‌کنند. آیا در حال برقراری ارتباط با درب‌های بزرگ و ضخیم خجالتی و بسته هستید؟ یا از درهای شیشه ای نازک باز  استقبال می‌کنید؟ آیا دوست دارید در طراحی داخلی ویلا خاکستری با درهای قرمز مورد توجه قرار بگیرید؟

طراحی درب درباره ما صحبت خواهد کرد و همه ما می‌خواهیم به بهترین شکل ممکن ارائه شود. به همین دلیل من نمونه‌هایی از طراحی مدرن درب ، از درب‌های محکم به فولاد گرفته تا درب شیشه‌های نازک را برای الهام شما انتخاب کردیم. لذت ببرید.