4.7/5 - (67 امتیاز)

خرید ویلا، با توجه شرایط اقتصادی و  شیب تند تورم یک راه امن و مطمئن برای سرمایه گذاری و حفظ ارزش سرمایه شماست.
امروزه بسیاری از شهروندان تمایل به خرید ویلا ارزان در اطراف تهران یا زمین و طراحی و ساخت آن دارند; و بعد با صرف هزینه اندکی، یک ویلا لاکچری را با تمام امکانات به قیمت بالاتری می‌فروشند و به راحتی کسب در آمد و در واقع در مدت کوتاهی درآمد زایی موفقی انجام می‌دهند.

اما تنها دلایل اقتصادی سبب ایجاد چنین گرایشاتی در میان مردم نیست، شلوغی و ازدحام و آلودگی‌های موجود در کلان شهرها، دلیل محکمی‌بر این موضوع است. بخصوص برای افراد مسن تر که پس از گذشت سال‌ها زندگی در محیط شهری و انجام یک شغل و حرفه ی تخصصی شان، وقت آن رسیده تا به خود و زندگی رنگ متفاوتی دهند، پس خرید ویلا (Buy a villa) لاکچری با انگیزه استراحت و داشتن آرامش بیشتر حتی برای زمان‌های موقت نیز رایج است.

نمونه ویلا جهت خرید

مهمترین نکات هنگام خرید ویلا چیست؟ 

  • موقعیت مکانی زمین ویلا، دسترسی آن، امتیازات ملک
  • بررسی ویلا از لحاظ کیفی، کیفیت متریال به کار رفته
  • تیم و شرکت طراحی و اجرای ویلا
  • ویو و چشم انداز ساختمان و محوطه سازی ویلا

ما در شرکت مدرن ویلا به پشتوانه سال‌ها تجربه و فعالیت در زمینه طراحی و ساخت ویلا، امروزه فعالیت‌های جدید و متفاوتی را آغاز کرده ایم و قصد داریم تا برای شما با هر موقعیت و شرایط مالی بهترین‌ها و با کیفیت ترین ویلا‌ها را تهیه کنیم از این رو با فروش و پیش‌فروش ویلا و زمین و باغ، خرید و مشارکت در ساخت ویلا، بازسازی ویلا، محوطه سازی ویلا در راستای تجربیات مان خدمتی دیگر به شما عزیزان ارائه میدهیم.

خرید ویلا مدرن

خرید ویلا از لحاظ شهرکی یا مستقل بودن

ویلاها به دو صورت شهرکی و مستقل ساخته می‌شود.
ویلا‌های شهرکی به ویلا‌هایی گفته میشود که عضوی از یک مجموعه ویلا هستند.
این ویلا‌ها در عین حال که مستقل و کاملا جدا از یک دیگر می‌باشند اما در یک زمین بزرگ احداث شده و شهرک ویلایی با تعدادی از این ویلاهای مستقل تشکیل می‌شود.

ویلا‌های مستقل نقطه مقابل ویلا‌های شهرکی است، ویلا‌هایی کاملا جدا در زیر بنا‌های بزرگتر و با فاصله بیشتر از سایر سازه‌های اطراف.
پیشتر در بخش طراحی ویلا راجع به انواع ویلا‌ها صحبت کرده ایم.
طراحی و ساخت ویلا در ایران به شکل‌های فلت، دوبلکس و ویلا تریپلکس رایج است.
نکته مهم برای خرید ویلا آن است که قبل از تصمیم به خرید باید دقیقا بدانید از ویلا چه انتظاراتی دارید و چه کاربری از آن می‌خواهید.

کم جمعیت هستید یا پر جمعیت، چه امکاناتی میخواهید، موقعیت ویلا کجا باشد، چه قابلیت‌هایی داشته باشد.
چرا که اگر ویلایی که می‌خواهید بخرید انتظارات شما را بر آورده نکند و یا حتی بیشتر از آنچه که شما میخواهید امکانات و قابلیت‌هایی داشته باشد که شما از آنها بهره ای نبرید در هر دو صورت شما هزینه سنگینی را متضرر خواهید شد.

ظاهر ویلا اهمیت ویژه ای در قیمت آن و محبوبیت آن دارد اما باید دقت کنید نباشد و زیبایی ظاهر آن، شما را تحت تاثیر قرار ندهد.
باید از پیشینه مراحل ساخت آن اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که در ساخت آن از چه مصالحی استفاده شده است.

فروش ویلا

مزایای خرید ویلا شهرکی چیست؟

شمال کشور همیشه مقصد مسافران و گردشگران زیادی بوده است که شهرهای شمالی کشور را برای گذراندن تعطیلات، استراحت و تفریح انتخاب می‌کنند.

به همین دلیل خرید و فروش ویلا در شهرهای شمالی رونق پیدا کرده است و خرید ویلا در شمال یکی از مطمئن ترین گزینه‌های پیشنهادی برای سرمایه گذاری امن و کم ریسک تلقی می‌شود.

امروزه افزایش متقاضیان خرید ویلا در شمال، موجب تعدد و افزایش ساخت ویلا شهرکی در شمال کشور شده است.

برای ساخت شهرک‌های ویلایی به زمینی مناسب که متراژ وسیعی دارد احتیاج است، طبیعتا چنین زمین وسیعی را نیز نمی‌توان در داخل شهر‌ها پیدا کرد.

از این رو شهرک‌های ویلایی با شهر کمی‌فاصله دارند و همین موضوع اصلی ترین علت مناسب بودن قیمت ویلا شهرکی نسبت به سایر ویلاها می‌باشد و به کسانی که توان مالی متوسط تری برای خرید ویلا دارند توصیه می‌شود برای خرید ویلا سراغ شهرک ویلایی بروند‌.

به طور کلی به مکانی که دارای حیاط می‌باشد و با ساختمان‌های اطرافش فاصله دارد ویلا گفته می‌شود. اما این تعریف در مورد ویلا شهرکی صدق نمی‌کند; چرا که شما در ویلا شهرکی هم حیاط دارید اما همسایگانی هم دارید که توسط دیوار از هم جدا شده اید.

شاید با خود بگویید که ویلا شهرکی مشابه آپارتمان نشینی می‌باشد و علت این تشابه هم این است که در ویلا شهرکی هم دقیقا مثل آپارتمان جمعیت زیادی زندگی می‌کنند.

از بارز ترین تفاوت‌های میان ویلاهای شخصی و شهرکی، میتوان به متراژ‌های بیشتر بنا و همچنین حیاط ویلای شخصی، نسبت به ویلای شهرکی نام برد. اما با وجود این تفاوت و برتری ویلای شخصی ساز بر شهرک ویلایی مزایای برای ویلاهای شهرکی وجود دارد.

  • وجود امنیت بالا در محیط و نگهبانی شبانه روزی
  • قیمت مناسب و به صرفه بودن اقتصادی ویلا شهرکی
  • اطمینان از کیفیت زمین و ساخت ویلا‌ها با جواز‌ها و مستندات قطعی و قانونی برای ملک
  • بهره مندی از امکانات اولیه مانند آب، برق و گاز

امنیت در ویلاها بسیار مهم است و اصولا ویلا‌های شهرکی به لحاظ امنیت در سطح بالایی قرار دارد و حتی می‌توان گفت ویلا شهرکی نسبت به ویلاهای مستقل از نظر وجود امنیت بسیار در سطح بالاتری هستند.

شرکت‌هایی که مسئول ساخت ویلاهای شهرکی هستند با استخدام نیروهای نگهبانی و حراست و یا سرایداری‌ها در ورودی شهرک، ورودی و خروجی‌ها را به داخل شهرک کنترل کرده و در واقع داخل شهرک به صورت ۲۴ ساعته تحت نظارت کامل سیستم نگهبانی قرار دارد‌.

همچنین به دلیل استفاده حداکثری و بهینه از فضای موجود برای ساخت و ساز، تهیه مصالح و متریل به صورت عمده توسط پیمانکاران و با قیمت کمتر در نهایت خرید ویلا در شهرک ویلایی از سود بالایی برخوردار است و موجب می‌شود تا با قیمت کمتری به دست مصرف کننده برسد.

همچنین ویلاهای شهرکی از نظارت ویژه ای از سوی مدیران و سازمان‌های شهرسازی بر روند ساخت و ساز برخوردارند; و کاملا با قواعد استاندارد احداث می‌شوند و همین موضوع باعث می‌شود تا از کیفیت بالایی در ساخت برخوردار باشند.

خرید خانه‌های ویلایی در شهرهای بزرگ

دو علت عمده و اصلی که مردم با توجه به وجود تمایل شان برای خرید خانه ویلایی در شهر محل زندگی خود، اقدام به این عمل نمیکنند و معمولا ویلاها در اطراف شهر ساخته میشود، اول قیمت بالای این نوع ملک‌های قدیمی‌و خانه ویلایی است; و مورد دوم شلوغی کلانشهر‌هایی مانند تهران است. اما دلیل اول تاثیر بیشتری در این موضوع دارد و باعث می‌شود فرد یا توان مالی کافی نداشته باشد و یا اگر هم بودجه کافی داشته باشد، از نظر منطقی صرف چنین بودجه ای را تنها برای یک واحد خانه به صرفه و اقتصادی نمی‌بینند.

تنها در صورتی این عمل منطقی است که برای آن برنامه ریزی و هدف خاصی وجود داشته باشد که از محل آن موجب در آمد زایی باشد و باعث شود دست به این اقدام بزنند. برای مثال خرید چنین خانه ویلایی قدیمی‌برای افتتاح یک سفره خانه یا رستوران یا کافی شاپ سنتی باشد و حتی برخی افراد این خانه‌ها را خریداری کرده و با اجاره آن به افراد به منظور لوکیشن‌های خاص برای فیلم سازی و… باشد.

ساخت مشارکتی ویلا

ساخت مشارکتی ویلا همانطور که از نامش پیداست، ساخت ویلا حاصل از توافق دو طرف یک قرار داد است.
فرض کنید شما زمین یا ملکی دارید که می‌خواهید آن را به ویلا لاکچری مدرن و لوکس مورد علاقه خود تبدیل کنید اما هزینه مورد نیاز ساخت و ساز را ندارید در این صورت با یک مهندس طراح و تیم اجرایی قرارداد می‌بندید و این تیم متعهد می‌شود در زمان مقرر ویلایی مطابق انتظارات و نیاز شما بسازد و در نهایت هر دو طرف از سود حاصل از این اتفاق سهیم باشند.

خریدویلا

مزایای ساخت مشارکتی ویلا

  • رسیدن به سودی مناسب در زمان کم
  • بازگشت زود هنگام سرمایه اولیه و سود حاصل از آن
  • ارتقای و به روز شدن بنا و افزایش استحکام سازه

شرکت مدرن ویلا علاوه برداشتن نیروهای فنی و متخصص در زمینه احیای ساختمان و بازسازی ویلا از نظر زیبایی‌شناسی و دکوراسیون و معماری ویلا هم تخصص و تجربه لازم را دارا می‌باشد.
برای بازسازی ویلا پیش از تصمیم گیری نهایی باید هزینه‌ها را برآورد کرد و برای برآورد دقیق تر باید توسط کارشناس قدمت سازه و فرسودگی سیستم‌های تهویه، لوله کشی‌ها، سرمایش، گرمایش و غیره را مورد بررسی قرار داد.

هنگام “خرید ویلا” لاکچری دقت کنید در طراحی ویلا باید تناسب بین فضاهای خارجی و دکوراسیون در طراحی خارجی و نمای ویلا رعایت شود.
مجموعه رنگ‌های بکار برده شده در نمای ویلا می‌بایست یک تصویر به هم پیوسته نمایش دهد و در عین حال باید ترکیبی از جزئیات ویلا و مصالح و متریال متنوع درب و پنجره و دیگر اجزای تشکیل‌دهنده باشد.

ویلا سازی مدرن و لاکچری نیازمند گروهی خلاق و کارآمد و با سابقه می‌باشد و لازمه یک تصمیم خوب و ثمر بخش آن است که پیش از تصمیم گیری به خوبی تحقیق کنید و نمونه کار‌های گروه طراحی و اجرا را با دقت بررسی کرد.

نکات مهم قبل از خرید ویلا چیست؟

  • با یک شرکت تخصصی در حوضه طراحی و اجرای ویلا کار کنید.
  • قبل از اقدام به خرید زمین و یا حتی در صورت داشتن زمین چیزهای کلی که از ویلای خود می‌خواهید را مشاوره بگیرید.
  • اگر سعی به ارزان شدن ویلا را دارید به روشهای اصولی این کار را انجام دهید.
  • سعی کنید در مراحل ساخت ویلا حضور داشته باشید.
  • ویلا سازی شما حتما از اصول مهندسی پیروی کند.

خرید ویلا اطراف تهران

اگر قصد خرید ویلا را داشته باشید تا تعطیلات آخر هفته را همراه خانواده خود به دور از هیاهوی شهری در مکانی آرام و امن سپری کنید، کدام منطقه را برای خرید یا حتی طراحی و ساخت ویلای لاکچری خود انتخاب می‌کنید؟
طبیعتا هرکسی ترجیح می‌دهد که ویلایی را که طراحی یا خریداری می‌کند، در نزدیکی محل زندگی اش واقع شده باشد، تا بیشتر از مقصد لذت ببرد و زمان کمتر را در مسیر رفت و آمد سپری کند.

خرید ویلا در دماوند
اگر ساکن کلان شهر‌ها باشید، برای مثال در تهران زندگی کنید، حتما به این قضیه پی برده اید که اخیرا خرید ویلا در تهران یا خرید ویلا در کرج در سالهای اخیر باب شده است. مناطق ویلایی زیادی در اطراف تهران وجود دارند که مقصد سفر‌های کوتاه یک یا دو روزه تهرانیان می‌باشند.
در همسایگی شرقی استان تهران، دماوند و شهرهای آن از جمله گیلاوند، جابان، رودهن، کیلان، آبسرد، خرید ویلا در لواسان و شمیرانات یا در سمت غرب استان تهران، که خرید ویلا در کردان، کرج، تهراندشت، سهیلیه و… بسیاری از مناطق ویلایی معروف که در سال‌های اخیر پر طرفدار بوده اند.
همچنین قیمت زمین در این اطراف تهران بخصوص بخش‌های غربی نام برده شده، بسیار مناسب تر نسبت به شرق می‌باشند و بهترین گزینه برای خرید ویلا و سرمایه گذاری می‌باشند.

خرید ویلا همیشه برای استفاده موقت و کوتاه مدت نیست گاهی هم برای زندگی دائمی‌دست به این اقدام میزنیم.
دو عامل مهمی‌که باعث میشود ساکنین شهر تهران به زندگی و خرید ویلا در اطراف تهران روی بیاورند.
گرانی قیمت خرید مسکن و یا رهن و اجاره و همچنین آلودگی زیاد هوا که علاوه بر پر هزینه کردن یک زندگی معمول، سلامتی افراد را در هر شرایط بدنی و سنی به خطر می‌اندازد.
همین دو علت عمده و اصلی باعث می‌شود تا کم کم ساکنین تهران به فکر مهاجرت از این شهر و خرید ویلا در مناطق خوش آب و هوای اطراف تهران مانند شهرستان‌های نزدیک برای زندگی باشند و زمانی که برای عبور از ترافیک مکان‌های شلوغ صرف می‌کنند را در مسافت کوتاه از محل زندگی تا محل کار خود صرف کنند.
همانطور که دیده می‌شود شهر سازی در اطراف گسترش یافته و تمامی‌امکانات شهری مانند گاز و برق و… به شهرستان‌های اطراف نیز انتقال یافته پس به راحتی زندگی را در طبیعتی بکر، با آب‌ و هوایی خوش امان پذیر میکند. حتی در این روستاها و شهرستان‌ها دفاتر معمالات ملکی بسیاری وجود دارد که به راحتی می‌توانید اقدام به خرید ویلا یا خرید زمین برای طراحی و ساخت ویلا دلخواه خود کنید و یک زندگی آرام و دلچسب را تجربه کنید.

خرید ویلا در کردان

کردان منطقه ای در نوزده کیلومتری غرب کرج است و به علت ویژگی‌های منحصر به فردی از جمله آب و هوا، بسیاری از پایتخت نشینان را متمایل به خرید ویلا در کردان، راهی این شهر کرده است.
علاوه بر آب و هوای مطلوب کردان، نزدیکی به مناطق کوهستانی و وجود طبیعت بکر و زیبا، شرایط ساخت ویلا کردان را تسهیل کرده است و کردان را به شهری مدرن و ییلاقی تبدیل کرده است.
به همین دلیل اکثر مردم از اقشار تقریبا متوسط رو به مرفه جامعه با انگیزه خرید ویلا در کردان کرج راهی این شهر شده اند.

آیا به دنبال ویلا و باغ در اطراف کرج هستید؟

کردان یک منطقه برند ویلایی است و برای خرید ملک در آن با تقسیم منطقه ای قدیمی‌و جنوبی رو به رو هستید که داراری ویلا و باغ‌هایی قدیمی‌است که باید بودجه میلیاردی برای آن‌ها صرف کنید.
اما در مناطق حومه ای و شهرک‌های جدید می‌توانید باغ و باغ ویلاهای مناسب تر با بودجه ای متوسط تر خریداری کنید.

قیمت خرید ویلا، باغ ویلا و باغچه در کردان

قیمت باغچه ویلا در کردان  در گستره ی  متفاوتی قرار میگیرد و با بودجه‌های مختلف قابل خرید است .
در واقع قیمت  املاک  کردان ثابت نیستند و بسته به متراژ زمین و نوع ساخت و… متفاوت است.

اما معروفیت کردان باعث شده تا شما برای باغ ویلا‌های بسیار زیبا و لوکس در محله مرکزی کردان و بلوار اصلی کردان هزینه‌های میلیاردی صرف کنید در حالی که در مناطق حومه و جدید التاسیس و یا در شهرک‌های نوساز می‌توانید ویلا دلباز و خوش ساخت با قیمت‌های معقول تر و متوسط تر بخرید.

متاسفانه ضعف نظارتی دستگاه‌های قضایی موجب این تمایز عجیب در قیمت‌ها شده و از این رو برای کنترل هزینه‌ها با آگاهی و تحقیق بیشتری باید تصمیم گیری کرد. 

چرا خرید ویلا در شمال؟

جذابیت‌های گسترده ای که در طبیعت شمال ایران وجود دارد بر هیچکس پوشیده نیست و هر فرد دست کم یک بار به منطقه سفر کرده است. از این رو واضح است که چرا افراد همیشه در طول سالیان مشتاق و مایل به خرید ویلا در شمال  یا طراحی و ساخت ویلا در این منطقه بوده اند.

مهم ترین مزیتی که خرید ویلا در شمال دارد امکان سفری راحت و در دسترس برای هر فرد در هر طبقه مالی و اجتماعی می‌باشد، اینکه در هر زمانی در طول سال و بدون هیچ گونه محدودیتی و نگرانی نسبت به محل اقامتگاهتان بتوانید بار سفر ببندید و از آب و هوایی پاکیزه نهایت استفاده را ببرید.

همچنین سبک زندگی مردم در شمال، وجود بافت شهری امروزی و در عین حال حفظ آثار سنتی شهر نشینی با وجود بازسازی‌ها و گسترش ساخت ویلا مدرن در این منطقه از دیگر دلایلی است که باعث شده افراد در این روزها به خرید ویلا در شمال فکر کنند.

متاسفانه یا خوشبختانه در این منطقه حتی زمین‌های شالیزار و کشاورزی که تا کمتر از یک دهه گذشته ارزش مادی چندانی نداشتند، امروز با مقادیر بالایی قیمت گذاری می‌شوند و رشد روز افزونی دارند. شک نکنید که در هر زمان و هر منطقه ای اگر ملک، ویلا، زمین یا حتی بنای کلنگی خریداری کنید، به زودی سرمایه اولیه تا رشد خواهد کرد.

همچنین امکان یک فرصت به عنوان داشتن منبع درآمد از ویلا نیز وجود دارد و به راحتی می‌توانید آن را به گردشگران و توریست‌های دیگر اجاره داده و به سود خوبی دست پیدا کنید.

اگر قصد خرید و فروش ویلا را دارید، برای مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت مدرن ویلا، همین حالا تماس بگیرید.

خرید ویلا در شهرک‌های شمال

هر یک از مشتری‌ها متناسب با وضعیت مالی، سلیقه فردی و مسیر دسترسی یک منطقه را برای خرید ویلا انتخاب می‌کنند. در این میان شهر‌های شمالی کشور مثل مازندران برای خرید ویلا محبوبیت زیادی دارند. بطور کلی برخی از مردم خرید ویلا در روستای بکر را ترجیح می‌دهند، برخی دیگر شهر را به خاطر امکانات شهری یا نزدیکی به دریا و جنگل انتخاب می‌کنند و عده ای دیگر شهرک‌های ویلایی را به خاطر امنیت بالا و امکانات خصوصی آن می‌پسندند. برای مثال شهرک امیردشت جزء یکی از شهرک‌های برند مازندران است که در سال‌های اخیر محبوبیت ویژه ای پیدا کرده است.

شهرک امیردشت در غرب استان مازندران، در فاصله ی 17 کیلومتری جاده چالوس تنکابن و در منطقه خوش آب و هوای کلارآباد و در حاشیه جنگل و دریا قرار دارد. در شهرک امیردشت ویلای ارزان پیدا نمی‌کنید و ویلا‌هایی با سبک‌های متفاوتِ کلاسیک، مدرن و ترکیبی مشاهده خواهید کرد. حتی بعضی از ویلاها همانند طرح کشتی و یا ابرویلا و ویلا کاخ با طراحی شبیه کاخ‌های اسپانیایی و انگلیسی طراحی شده اند. برخی از ویلاهای بزرگ شهرک امیردشت دارای 8 اتاق خواب است و بسیاری از ویلاها مجهز به استخر، سونا و جکوزی هستند.

این شهرک دارای 35 نفر نگهبان است که سه شیفته بر مشاعات این شهرک نظارت دارند و با دوربین‌های پلاک خوان تردد صاحبان ویلاها را چک میکنند  و علاوه بر آن تمام خیابان‌ها و کوچه‌های شهرک امیردشت مجهز به سیستم دوربین مدار بسته است. ساکنین این شهرک اغلب افراد عالی رتبه و ثروتمند از گروه‌های اقتصادی و سیاسی کشور هستند.

امکان اجاره ویلا در شهرک امیردشت وجود ندارد مگر اجاره سالیانه و طبق قوانین شهرک، ویلاها تنها جهت سکونت صاحبان ویلاها و مهمانان آنها قابل استفاده است و معمولا صاحبان ویلاها در فصل بهار و تابستان در این منطقه ساکن می‌شوند.از مناطقی که به شهرک امیردشت نزدیک بوده و برای اجاره ویلا مناسب است، کلارآباد و متل قو می‌باشد.