4.3/5 - (3 امتیاز)

ویلای تریبلکس در قائم شهر

محل پروژه: مازندران-قائم شهر
کارفرما: سرکار خانم دکتر خلیلی
طراحی معماری: گروه تخصصی مدرن ویلا
مساحت زمین: 388 متر مربع
مساحت بنا: 260 متر مربع
سال طراحی و اجرا: 1401

این پروژه بهانه ای بود تا در یک پاراگراف کوتاه به بررسی شهرستان قائمشهر  بپردازیم. پس اگر در فکر طراحی و ساخت ویلای لوکس خود هستید از شما میخواهیم تادر مورد منطقه ویلایی قائمشهر نیز مطالعاتی داشته باشید. زیرا این منطقه از هرنظر یکی از بهترین مناطق ویلایی شمال کشور جهت طراحی و ساخت ویلا است و تمامی‌المان‌های مهم در ساخت ویلا را دارا می‌باشد.

در ابتدا باید گفت قائمشهر با مساحتی حدود 45.5 کیلومترمربع یکی ازقدیمی‌ترین شهرهای ایران است. سابقه دیرینه، تمدن و فرهنگ این منطقه به قرن ششم هجری می‌رسد. این شهرستان دارای دوشهر، دو بخش،شش دهستان و صد و پنجاه شش آبادی خوش آب و هوا و سرسبز می‌باشد.

همانطور که می‌دانید ویلا‌ها بر پایه پیرامون اطراف خود ساخته می‌شوند به همین دلیل شهرستان قائمشهر با آب و هوای خوش، دشت‌های شیبدار و تا نسبتا مسطح و سرسبزخود، بستری مناسب و بی نظیر را برای پروژه‌های ساخت ویلا در قائمشهر را فراهم کرده است. در واقع در شهرستان قائمشهر فصل خشک وجود ندارد. ما در تمامی‌طول سال  شاهد طبیعتی بکر و تماشایی با  بهترین اقلیم در این منطقه هستیم. اقلیم معتدل و مرطوب این منطقه پوشش گیاهی شگفت انگیزی را ایجاد کرده است.