4.6/5 - (5 امتیاز)

ویلا در هشتگرد کرج-روستای قنبرآباد

محل پروژه: کرج – هشتگرد-روستای قنبرآباد
کارفرما: جناب آقای شماعیان
طراحی معماری: گروه تخصصی مدرن ویلا
مساحت زمین: 1870 متر مربع
مساحت بنا: 300 متر مربع
سال طراحی و اجرا: 1399

شهر جدید هشتگرد در استان البرز و در دامنه جنوبی کوههای البرز و حاشیه شمال کویر مرکزی ایران واقع شده؛ این شهر از نظر تقسیمات کشوری شهری مجزا از شهر قدیم بوده و در بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفته است.

شهر جدید هشتگرد در استان البرز و در دامنه جنوبی کوههای البرز و حاشیه شمال کویر مرکزی ایران واقع شده؛ این شهر از نظر تقسیمات کشوری شهری مجزا از شهر قدیم بوده و در بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفته است.

قنبرآباد کرج کجاست؟

قنبرآباد کرج کجاست؟ چه آب و هوایی دارد؟ مسیر دسترسی آن از کجاست؟ وضعیت کشاورزی و باغداری در قنبرآباد کرج چگونه است؟ پاسخ تمامی‌سوالات خود را در این مطلب از وبلاگ ملک مارکت خواهید یافت.

قنبرآباد کرج که به آن نظرآباد نیز می‌گویند، یکی از روستاهای زیبا و دیدنی شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز است. قنبرآباد شهر ساوجبلاغ، به واسطه مجاورت با رشته کوه البرز، منطقه ای سرسبز و پوشیده از دار و درخت می‌باشد و از طبیعتی بکر و دست نخورده برخوردار است. زیبایی خاص با آب و هوایی مطبوع، افراد بی شماری را از شهرهای مجاور نظیر تهران و کرج به این روستا کشانده تا بتوانند به دور از هر گونه شلوغی و آلودگی شهری و با خیالی آسوده لحظات خود را به استراحت، تفریح و خوشگذارانی سپری کنند.

اگر شما هم خواهان خرید ویلا در روستای قنبرآباد هستید پیشنهاد می‌کنیم که خواندن این مقاله را از دست ندهید چرا که در ادامه قصد داریم شما را بیشتر با این روستای زیبا آشنا کنیم.

مسیر دسترسی به قنبرآباد کرج چیست ؟

حال در این بخش از مقاله می‌خواهیم به مسیرهای دسترسی به قنبرآباد بپردازیم؛ یعنی افرادی که از کرج و یا تهران قصد ورود به این روستا را دارند از کدام مسیر آسانتر می‌توانند خود را به قنبرآباد برسانند.

آغاز حرکت شما اگر از تهران باشد بایستی مسیری 90 کیلومتری و اگر از کرج باشد مسیری 40 کیلومتری را با خودرو طی کنید. در هر صورت برای رسیدن به این روستای زیبا می‌بایست وارد آزاد راه کرج- قزوین شوید، پس از پیمایش چندین کیلومتر از مسیر، می‌توانید به سمت راست تغییر جهت دهید و به سمت بلوار شهدا و بلوار امام خمینی حرکت کنید تا به جاده تنکمان برسید، روستای قنبرآباد کرج در مجاورت روستای تنکمان قرار گرفته که با پیمودن چند کیلومتر از این مسیر، می‌توانید به این روستای خوش آب وهوا برسید.

ساخت ویلای هشتگردطراحی ویلای هشتگرد