4.7/5 - (118 امتیاز)

شهرک جهان ویلا-آقای دهقانی

خرید ویلا در شهرک جهان ویلا

———————————————————————————————————————————————————

شهرک جهان ویلا (Jahan Villa Town) در حاشیه شهر کرج و در منطقه ای خوش آب و هوا با مناظر طبیعی زیبا قرار دارد; که بسیاری از ساکنین کلان شهر تهران و شهرهای اطراف برای اقامت تعطیلات و آخر هفته آنجا را به عنوان تفرجگاه و استراحتگاه خود انتخاب می‌کنند.

شهرک جهان ویلا کجاست؟

شهرک جهان ویلادر قسمت جنوبی جاده قدیم قزوین (جاده ۳۲) در جاده سعید آباد در حدود یک کیلومتری پمپ بنزین تهراندشت قرار دارد. سعیدآباد، سرخاب، ایستگاه راه آهن هشتگرد، شهرک صنعتی نظرآباد، لشگرآباد، جاده سهیلیه، آغچه حصار، قاسم آباد آقا و عباس آباد بزرگ در نزدیکی دهکده جهان ویلا قرار دارند.

در شرایط ترافیک عادی از مرکز تهران تا دهکده جهان ویلا حدود 40 دقیقه تا یک ساعت فاصله زمانی وجود دارد. همچنین اگر بخواهید با وسایل حمل و نقل عمومی‌به دهکده جهان ویلا بروید، مترو کرج، ایستگاه هشتگرد در فاصله نزدیکی با شهرک جهان ویلا قرار گرفته است.

ویلای سوپر لاکچری جهت فروش

پروژه‌های طراحی و اجرای ویلا در دهکده جهان ویلا که برتری مدرن ویلا را به نمایش می‌گذارد

 

نام قدیم دهکده جهان ویلا، مسعودیه بوده است و قدمت آن به قبل از انقلاب اسلامی‌باز می‌گردد که در آن زمان اکثر افراد ساکن در این منطقه ارامنه بوده اند.

مساحت شهرک ویلایی جهان ویلا (مسعودیه) 837130 متر مربع می‌باشد و تعدادی در حدود 747 قطعه زمین در شهرک جهان ویلا  با متراژ متفاوت شامل 880 ، 924 ، 1000 و 1056 متر مربعی موجود می‌باشد.

سردر شهرک جهان ویلا

نقشه دهکده جهان ویلا

ساختار خیابان‌ها و کوچه‌ها در نقشه جهان ویلا یا همان دهکده جهان ویلا به گونه ای بر پایه نظم و ترتیب شکل گرفته که در عین تراکم قطعات ویلایی دارای نظم و ترکیبی چشم نواز است.
قطعه بندی زمین‌های ویلایی در شهرک جهان ویلا (بهترین شهرک ویلایی اطراف تهران) با رعایت یک فاصله استاندارد و در حدود یک چهارم هر ملک می‌باشد که کاملا در خیابان کشی‌ها و قطعه بندی زمین‌ها مشهود است. این مساله در خرید ویلا بسیار حایز اهمیت خواهد بود، چرا که باعث ایجاد چشم‌انداز، آرامش، امنیت، خواهد شد.

شهرک جهان ویلا

طراحی نقشه دهکده جهان ویلا به صورت خطی است، این نوع معماری شهرکی با اینکه تراکم زیادی را در خود جای می‌دهد، اما به علت وجود رعایت حد استاندارد، تدابیر لازم برای جلوگیری از این مشکلات احتمالی اندیشیده شده.
در ساختار خطی اگر تمامی‌قطعات به طور صحیحی طراحی شده باشند، این تیپ سودمند و با صرفه است و در مقایسه با مجموعه‌هایی که حول یک حیاط مرکزی بنا شده دارای پویایی بیشتری است.

نقشه شهرک جهان ویلا

خرید زمین در دهکده جهان ویلا

خرید زمین در شهرک جهان ویلا یک پیشنهاد فوق العاده  می‌باشد، چرا که علاوه بر نزدیکی و دسترسی آن به تهران، آینده ای رو به ترقی و پیشرفت‌های چشمگیری دارد و حتی اگر قصد ساخت و ساز ویلا هم نداشته باشید، نیز می‌توانید بعنوان گزینه ای امن و مناسب برای سرمایه گذاری به آن نگاه کنید. بافت دهکده جهان ویلا (مسعودیه)، کاملا مسکونی و دارای ویلا‌های لوکس و مدرن است و افراد سرشناسی نیز از ساکنین این شهرک به شما می‌آیند.

دهیاری شهرک جهان ویلا

دهکده جهان ویلای کرج دارای هئیت امنایی فوق العاده متعهد و فعال و مدیریتی با درایت و قوی می‌باشد که در تمامی‌حوزه‌های مربوط به امور این شهرک رسیدگی و پیگیری می‌کنند. تمام قطعات دارای سند شش دانگ و امتیازات آّب، برق و گاز هستند و جواز ساخت برای تمامی  زمین‌ها  طی مراتب روتین قانونی صادر می‌شود.

همچنین اگر برای خرید ویلا در شهرک جهان ویلا مردد هستید لازم است بدانید که به لحاظ امنیت و آرامش این شهرک یکی از بهترین محیط‌ها برای سکونت افراد و خانواده‌هاست که دارای نگهبانی 24 ساعته است و با وجود هیئت مدیره ای با سابقه در امر مدیریت محیطی امن را برای ساکنین شده است.

شهرک جهان ویلا

شرایط آب و هوایی دهکده جهان ویلا

آب و هوا و شرایط اقلیمی‌منطقه نقش بسزایی در طراحی ویلا دارد به عنوان مثال در مناطق خشک و کویری ویلاهای گنبدی و بادگیر را  بیشتر مشاهده خواهید کرد و همچنین در مناطق شمالی ویلاهایی با سقف‌های شیبدار و سفالی را خواهید دید، از این رو و به زبان ساده تر باید گفت: یکی از مواردی که در معماری اهمیت بسیاری دارد و نوع سبک و ساخت و ساز ویلا‌هارا در مناطق مختلف تعیین می‌کند شرایط آب و هوایی و اقلیم حاکم بر منطقه است حتی در شهرهای شمالی که تقریبا آب و هوای یکسانی دارند نوع معماری و طراحی ویلا‌ها با توجه به آب و هوای همان منطقه طراحی می‌شود.

بدین ترتیب شناخت آب و هوا اولین اقدام شما در طراحی و ساخت ویلایتان است. در سال‌های اخیر دهکده جهان ویلا با توجه به شرایط جوی موجود جز مناطق محبوب برای سرمایه گذاری و ویلا سازی در بین افراد شناخته شده است. شهرک جهان ویلا جز مناطق بکر و بسیار خوش آب و هوای کرج است، دهکده جهان ویلا دارای تابستان‌هایی خنک و معتدل و زمستان‌هایی ملایم است. با توجه به موقعیت جغرافیایی جهان ویلا و قرارگیری آن در دامنه رشته کوه‌های البرز وجود سفره‌های آب زیرزمینی فراوان دور از انتظار نیست همین امر خاک این منطقه را بسیار حاصلخیز و مناسب برای کشاورزی و طراحی باغ ویلا محیا کرده است.

اگر شما نیز به دنبال یک انتخاب مطمئن، لوکس، و خوش آب و هوا در منطقه تهراندشت هستید، بی شک شهرک جهان ویلا اولین و بهترین گزینه است، وجود باغ ویلا‌های مدرن و لوکس در جهان ویلا همه به واسطه آب و هوای بینظیر این منطقه پدیدار شده است، اقلیم بی نظیر آب و هوای کوهستانی و دلچسب جهان ویلا سبب ایجاد طبیعتی سرسبز شده است، آب و هوای دلپذیر این منطقه نوید بهشتی چهارفصل را می‌دهد، در هر زمانی از سال که قدم به شهرک جهان ویلا بگذارید شاهد معجزه طبیعت همراه با جادوی معماری بینظیر و لوکس این شهرک خواهید بود اگر قصد خرید و ساخت ویلا را دارید یقینا شهرک جهان ویلا جز بهترین مناطق ویلایی در اطراف تهران خواهد بود.

آب و هوای منطقه دهکده جهان ویلا (بهترین شهرک ویلایی اطراف تهران)، بسیار مطلوب بوده و دارای باغبات با درختانی مسمر ثمر با میوه‌هایی تابستانی می‌باشد.
دهکده جهان ویلا

بهترین شهرک تهراندشت؟

شهرک جهان ویلا، لوکس ترین و بهترین شهرک تهراندشت و در واقع برند منطقه تهراندشت بوده که بافت و ساختار خیابان کشی آن  با نظم و ترتیب بخصوصی شکل گرفته که دارای خیابان‌هایی بسیار مدرن و چشم نواز است.
وجود درختان چنار سر به فلک کشیده  مسن و قدیمی‌با بافتی سر سبز و پایدار که مشابه خیابان ولیعصر تهران است، باعث ایجاد آرامش ذهنی و حسی مثبت در ساکنین این شهرک، نسبت به این فضا شده است. همچنین آب و هوای مناسب این منطقه نه تنها موجب ایجاد یک بستر مناسب را برای گردش و تفریح مسافران عزیز فراهم کرده است; بلکه همین مسئله موجب پرورش باغات میوه و دشت‌های سرسبز شده است.

از دیگر نکات مثبت شهرک مسعودیه کرج (جهان ویلا)، دسترسی آسان به اماکن عمومی‌است که باعث بالا رفتن ارزش املاک و اراضی شده و این شهرک را به لوکس ترین شهرک ویلایی منطقه تبدیل کرده است. ویلایی بودن اکثر سازه‌ها، فاصله کم و نزدیکی به شهرک‌های مهم و راه‌های اصلی‌ها باعث شده این شهرک از جنبه تفریحی و گردشگری و تجاری و خرید فروش ملک پیشرفت محسوسی داشته باشد. مجموع این مزایای شهرک جهان ویلا رو بعنوان بهترین شهرک ویلایی اطراف تهران (تهراندشت)بین مردم شناخته است.

دهکده جهان ویلا

در زیر یکی از پروژه‌های طراحی و اجرا شده توسط شرکت مدرن ویلا در دهکده جهان ویلا را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

محل پروژه: کرج – شهرک جهان ویلا
کارفرما: جناب آقای دهقانی
طراحی معماری: شرکت مدرن ویلا
مساحت زمین: 1056 متر مربع
مساحت بنا: 530 متر مربع
سال طراحی و اجرا: 1402

خانه ویلایی فوق در شهرک جهان نما، با توجه به عملکرد خود به عنوان استراحتگاهی دنج و آرام، با کانسپت تلفیق فضای داخل و خارج و ارتباط بین ساختمان و طبیعت طراحی گردیده است.
در این خانه ویلایی با کمک فرم‌های مدرن و بازشوهای وسیع و ترکیب احجام و عملکردهای مختلف، موفق به خلق فضایی دلنشین و آرامش بخش همراه با جذابیت‌های بصری شده ایم و بدین صورت کیفیت بالایی از مفهوم خانه ارایه شده است.

طراحی حجم پروژه شهرک جهان ویلا

در طراحی فرم ویلای پروژه دهکده جهان ویلا (بهترین شهرک ویلایی اطراف تهران)، سعی شده بر اساس عملکردهای فضاها فرم متناسب با آن فضا انتخاب شود.به عنوان مثال فضای نشیمن و پذیرایی همراه با بار و آشپزخانه به صورت یکپارچه و وسیع با پنجره‌هایی از کف تا سقف، که سرتاسر دیوار مقابل محوطه را در بر می‌گیرد، طراحی گردیده تا ضمن ایجاد حس وسعت و آزادی، به لحاظ بصری و عملکردی ارتباط قوی بین داخل و محوطه برقرار سازد. در طراحی اتاق‌های خواب هم از فرم باکس‌های چوبی استفاده شده که در آن یک تراس بزرگ و سرتاسری به عنوان حدفاصل فضای داخل و خارج قرار داده شده است.

در نهایت ترکیب احجام بسته در فضای خصوصی و احجام باز در فضای عمومی‌یک کلیت یکپارچه از ویلایی مدرن و لوکس خلق می‌کند که به راحتی با فضای لنداسکیپ ارتباط برقرار می‌کند.

ویلای دهقانی در شهرک جهان ویلا

در طراحی فضای داخلی این ویلا انتخاب مصالح و فرم بر اساس عملکرد هر بخش صورت گرفت. به این صورت که برای فضاهای عمومی‌و جمعی جداره‌های باز و شفاف با مصالح رنگ سرد مثل سنگ و سیمان با شیشه در نظر گرفته شد و برای فضاهای خصوصی مثل اتاق‌های خواب که در طبقه بالای ساختمان قرار دارند، از متریال‌های گرم مانند چوب و پارکت استفاده شد; بنابراین طراحی بنا بر اساس نیاز‌های استفاده کنندگان شکل گرفت.

طراحی داخلی ویلای دهقانی

طراحی داخلی ویلا در جهان ویلاطراحی داخلی ویلای دهقانی

طراحی فضای خارجی پروژه شهرک جهان ویلا

در پروژه‌های ویلایی به دلیل ماهیت استراحتگاهی و آرامش گاهی فضا،کیفیت محوطه و فضای خارج از ساختمان تاثیر زیادی بر کیفیت ویلا و موفقیت پروژه دارد.
از این رو در طراحی لنداسکیپ این ویلا، سعی بر این شده تا ضمن استفاده از عملکردها و امکانات متنوع، یک نوع‌هارمونی و هماهنگی بین کلیه فضاها و تعامل قوی با فضای سبز ایجاد گردد.

در مجاورت فضای نشیمن داخلی ویلا، با عبور از یک سکوی بزرگ با کف سنگی که دو میز با سایه بان چتری بزرگ در آن قرار دارد، به یک استخر زیبا می‌رسیم که از دو طرف با دو فضای آبنما و سکوی آفتاب گیری احاطه شده است. همچنین در ضلع شمالی استخر یک فضای نشیمن محوطه ای طوری طراحی شده که ارتفاع چشم افراد تقریبا با ارتفاع سطح آب برابر باشد و تصویری زیبا از آب و آبنما ارایه گردد.
ضلع جنوبی استخر که بصورت ویوی بی نهایت طراحی شده به یک آتشدان خطی منتهی می‌شود تا ترکیب حرکت و ریزش آب در کنار شعله‌های آتش بر جذابیت هرچه بیشتر فضا بیفزاید.

طراحی محوطهزمان اجرای محوطه

در سمت غرب استخر یک آبنمای دیوار خیس طراحی شده است که با فضای استخر پیوسته بوده و بوسیله چند اسلب سنگی به عنوان مسیر حرکتی جدا می‌شوند. در طرف دیگر آن هم یک سکوی چوبی با ارتفاع ۳ پله بالاتر از تراز آب تعبیه شده که دو تخت آفتاببگیر روی آن قرار می‌گیرد.
در انتهای فضای محوطه و در مقابل استخر، یک پرگولای مدرن با ترکیب متریال‌های سیمان و چوب ترمو قرار می‌گیرد که شامل نشیمن و فضای باربی کیو و بار می‌باشد.
همچنین در طراحی فضای سبز لنداسکیپ، از انواع گیاهان تزیینی با رنگ‌های متنوع استفاده شده تا ضمن بهره مندی از پوشش سبز، کیفیت بصری فضا افزایش یابد.

طراحی لنداسکیپ وبلا مدرن در جهان ویلاطراحی ویلا در جهان ویلا

بهترین مناطق ویلایی

بهترین مناطق ویلایی برای ساخت ویلا باید مناطقی آرام، دور از همهمه شهری اما با امکانات ضروری اولیه در شهر باشد چرا که ویلا به عنوان زیر مجموعه ای از منازل مسکونی، فضای سکونتی است که علاوه بر ویژگی‌های منزل مسکونی عادی باید یک سری امکانات دیگر برای راحتی و آسایش فرد در اوقات تعطیلی را داشته باشد. همچنین هیچ کسی انتظار ندارد، پس از پشت سر نهادن روزهای کاری و خسته کننده با وجود خستگی فراوان پا به خانه ای بگذارد که دارای محیطی سرد با آب لوله کشی نامناسب و یا فضای کثیف و آلوده باشد.

بنابراین برخورداری از امکانات مناسب رفاهی از ملزومات یک منطقه ویلایی خوب محسوب می‌گردد. برای خرید زمین و ساخت ویلا باید به خوبی تحقیق و بررسی کرده و یا از افراد آگاه پرس و جو کنید، همچنین میتوانید در مناطق برند ویلایی چون شهرک جهان ویلا (دهکده جهان ویلا) اقدام به خرید زمین جهت ساخت ویلا کنید. شرکت مدرن ویلا آماده مشاوره و طراحی و اجرای انواع ویلا در شهرک جهان ویلا (بهترین شهرک ویلایی اطراف تهران)، از ابتدای تا انتهای پروژه همراه شما خواهد بود.