4.2/5 - (4 امتیاز)

اطلاعات پروژه طراحی معماری:

FW Houseنام پروژه ::

مکان: امارات-دبی

سال پروژه: 2021

مساحت: 625 متر مربع

طراحی شده توسط: Licht Studio

طراحی ویلا مدرن FW House توسط Licht Studio انجام شده تا به خواسته‌ها و نیاز‌های همه جانبه یک خانواده در زندگی روزمره پاسخ دهد و فعالیت‌های روزانه آنان به طرز درخور و شایسته تسهیل کند. این بنا واقع در محله ای خوشه ای، برخلاف خیابانهای پر سر و صدا و شلوغ کاراوانگ که به عنوان مرکز تجمع صنایع مختلف شناخته می‌شود، می‌باشد. این ویلا دوبلکس 4 خوابه با طراحی نمایی مدرن و بسیار چشمگیر که  در زمینی به مساحت 625 متر مربع طراحی و اجرا شده است.

این ویلا مدرن دوبلکس در منطقه ای گرمسیری و دور از هرج و مرج شهر طراحی شده است. نمای بیرونی خانه یک فضای مشبک چوبی غالب را نشان می‌دهد که برای کشاندن انرژی خورشید به داخل است. بنایی جنوبی و رو به غرب برای محافظت هرچه بیشتر از حریم خصوصی، خانه در گوشه ای واقع شده است. علاوه بر این، یک دهانه وسیع رو به سنگ مرمر آویزان در بالای یک آبشار همراه با دیوار آجری تهویه شده در کنار فضای نشیمن و ناهار خوری با طرح باز، یک تجربه فضایی متمایز را در شب و روز ایجاد می‌کند.

طراحی پیچیده این ویلا با توجه به معماری که دیوار آجری تهویه سفارشی را طراحی کرده است، انجام شده. همچنین، آنها به عنوان یک مانع برای به حداقل رساندن دسترسی بصری از ناحیه پشت عمل می‌کنند و تهویه ممتد و پیوسته را در خانه فراهم می‌کند.

دیوار آجری با تهویه اختصاصی توسط معمار برای این پروژه طراحی شده است. از این رو ، هنگامی‌که روی هم قرار می‌گیرند ، یک دیوار سبک ایجاد می‌کند.

توضیحات معمار مجموعه

بنا در یک محله خوشه ای که تضادی گرمسیری در برابر خیابان‌های شلوغ کاراوانگ، که به دلیل صنایع وسیعش معروف است ، واقع شده. مشترییک خانواده جوان است که می‌خواهد خانه ای ساده و در عین حال پیچیده داشته باشد تا فعالیت‌های روزمره خود را در ارامش و امنیت انجام دهد. FW Houseخودیک خانه دو طبقه با 4 اتاق خواب و یک نشیمن و غذاخوری متصل به هم است که در مساحتی 625 متر مربع قرار دارد.

منبع سایت

https://luxury-houses.net/fw-house-a-sophisticated-home-for-elegant-personality-by-licht-studio/