5/5 - (2 امتیاز)

طراحی ویلای مورد نظر ما از یک تقارن کلاسیک سرچشمه گرفته است. طراحی نمای خارجی ویلا تلفیقی از سنگ‌های سیاه و سفید و همچنین چوب و بتن است; دارای یک ایوان دو طبقه و محوطه سازی ویلا شامل استخر، آبنما و فضای سبز می‌باشد. این ویلای دوبلکس زیر بنایی به متراژ  1300 متر مربع و خود ساختمان 58/743 متر مربع می‌باشد.

طراحی داخلی ویلا نیز متناسب با محوطه و نمای خارجی آن به سبک مدرن انجام گرفته دارای چهار اتاق خواب و همچنین چهار سرویس بهداشتی و چهار حمام، دو سالن غذا خوری و دو نشیمن میباشد.

نمای ورودی ، به سمت شمال، نمایانگر نمای جنوبی است. یک درب دسترسی دوجداره و پوشیده از همان سنگ طبیعی سیاه و سفید، دسترسی به خانه را باز می‌کند. بتن برای بقیه نما استفاده می‌شود; در حالی که عناصر چوبی برای تأمین گرما در آن گنجانیده شده است. آب همچنین در هر دو نما نقش اصلی را دارد و استخرهایی را شامل می‌شود که بازتابی از نور را در عین راحتی و آزادی جابجایی ایجاد می‌کند.

طراحی داخلی ویلا به گونه ایست که در طبقه همکف، آشپزخانه، اتاق غذا خوری، اتاق نشیمن با ارتفاع دو برابر، کمد و توالت توزیع شده در طرح باز توسط پله‌های بخش معاف از دوتایی، به عنوان مجسمه ای به گالری طبقه اول هدایت می‌شود.

طبقه اول به دو بخش  تقسیم می‌شود، یکی با دو اتاق خواب و حمام مشترک و دیگری که در آن اتاق خواب مستر با اتاق رختکن دو نفره و حمام اختصاصی قرار دارد. یک گالری چوبی هر دو را به هم وصل می‌کند. یک چراغ قوه بر روی پله به طور طبیعی ، این دهلیز باورنکردنی را روشن می‌کند.

این ویلای مدرن توسط معمار آنا سانتوس، عضو تیم معماران By Nok طراحی و ساخته شده توسط By Nok Builders در ماربلا، مالاگا، کاستا دل سول انجام شده است.