4.7/5 - (40 امتیاز)

ONE100 PALM – ویلا خصوصی فوق العاده لوکس
پالم جمیرا، دبی
این خانه با قیمت 120 میلیون استرالیا گرانترین ویلا در پالم جمیرا است.
ویلا مدرن که از هر جزئیات با لوکس بودن آراسته شده است، توسط مالک و همراه با معماران برنده جایزه – SAOTA از ابتدا طراحی شده است. ONE100 در 3 طبقه قرار دارد و دارای مساحت 14000 فوت مربع است که در پرطرفدارترین باغ پالم جمیرا با دسترسی به ساحل خصوصی و چشم انداز فوق العاده دریا قرار دارد.

طراحی ویلا مدرن در دبی و کشورهای حاشیه خلیج فارس

طراحی ویلا مدرن و لوکس ترین خانه در دبی، ویلایی کاملاً سفارشی که توسط مالک از ابتدا طراحی شده و از هر جزئیات با لوکس تزئین شده است. ONE100  سه طبقه و 14000 فوت مربع است.
دسترسی به ساحل خصوصی، و چشم انداز خارق العاده دریا. این ویلا مدرن 5 سوئیت VIP بزرگ به مساحت 1300 متر مربع دارد.
دارای هشت حمام که طراحی داخلی آنها با سنگ مرمرهای بی نظیر ایتالیایی اجرا شده، می‌باشد.
با داشتن سه آشپزخانه از جمله یک آشپزخانه حرفه ای رستوران ، انتخاب‌های غذایی بسیار زیاد و دلچسب خواهد بود.
در حالیکه به استخر ویلا نگاه می‌کنید، در منطقه نشیمن با ارتفاع دو برابر استراحت کنید و یا میتوانید در کنار استخر ویلا با بی نهایت کاشی شیشه ای که به منظره زیبای اقیانوس نگاه می‌کند، آفتاب بگیرید.

طراحی داخلی و محوطه سازی این ویلای مدرن ساده و مینیمال است و طراح این پروژه سعی کرده تا حد امکان از ایجاد جزئیات بلا استفاده در بخش طراحی ، پرهیز کند.
نمای ویلا، در عین سادگی و ظرافت به دور از هرگونه پیچیدگی در جرئیات است. در بخش نمای اصلی از آجر نسوز سفید به صورت خشکه چینی استفاده شده. همچنین در نور شب، زمانی که روشنایی تراس را فعال می‌کنید ، در نمای خارجی ویلا چشم نواز خواهد بود.

ONE100 یک ویلا مدرن است که برای یک زندگی لوکس و مجلل طراحی شده است.
ویلا دارای دو سالن سینمای داخلی و خارجی کلاس جهانی یک می‌باشد.
یک تئاتر پاپ آپ هیدرولیکی در فضای باز در طبقه همکف و یک سینمای بیرونی پشت بام به همراه یک جکوزی شیشه ای اکریلیک با یک تلویزیون پاپ آپ، در حالی که یک سینمای خانگی پیشرفته با صفحه
IMAX ، پروژکتور 4k و دستگاه خودپرداز دالبی سیستم صوتی نیز در طبقه دوم واقع شده است.
از مبلمان سفارشی Bentley & Fendi گرفته تا دکوراسیون داخلی ویلا توسط Louis Vuitton & Hermes ، کل خانه با مبلمان سفارشی و منحصر به فرد از مارک‌های فوق لوکس که توسط مالک از سراسر جهان انتخاب و تهیه شده است، مجهز شده است.
این پروژه طراحی ویلا که مانند یک قطعه هنری سفارشی شده است، با آثار هنری منحصر به فرد هنرمند فرانسوی ریچارد اورلینسکی، مجسمه ساز فنلاندی Eero Arnio ، قطعات هنری Fidia Falaschetti و مجسمه “Bumble Bee” به طول 3 متر از فیلم “Transformers” تزئین شده است. خانه همچنین با یک فراری 599 GTO و Rolls Royce Wraith در گاراژ لوکس با صفحه نمایش دیوار به دیوار سفارشی ارائه می‌شود.
ONE100 همچنین دارای پیشرفته ترین سیستم تکنیکی صوتی فعال در خانه، در امارات متحده عربی، با یک نرم افزار شخصی سازی شده است که یک سیستم مدیریت خانه از آخرین نسل اپل اطراف ویلا را کنترل می‌کند.
این ویلا تجربه مدرنیته و لوکس بودن به معنای واقعی را به شما میدهد.
با هر جنبه از خانه که بدون نقص طراحی شده و با دقت تمام ساخته شده است ، و با تمام گفته‌ها ، خانه ای با این قامت هرگز در امارات متحده عربی دیده نشده است.

برای طراحی ویلا در دبی می‌توانید، پس از خریداری زمین مورد نظر خود با طراحان و مهندسین ما تماس گرفته و پس از ارائه نقشه توپوگرافی زمین مورد نظر تان و برگزاری نشست‌ها و ملاقات حضوری و در جریان گذاشتن تیم ما از ایده آل‌های خود، در کمترین زمان، بهترین و بینظیر ترین پلان طراحی شده از ویلا رویایی خود را داشته باشید.

منبع: one100 ultra