4.6/5 - (11 امتیاز)

طراحی سردر ورودی فولاد خرمدشت تاکستان

شرکت فولاد خرمدشت تاکستان (Khorramdasht Takestan Steel Company)یک شرکت دانش بنیان (سهامی‌خاص) می‌باشد که در سال 1388 با ظرفیت اسمی‌300 هزار تن از انواع میلگرد تاسیس شده و در سال 1389 به بهره برداری رسیده است.
همانطور پیداست محصولات این شرکت در حوزه ی ساخت و ساز و عمران دارای کاربردهای وسیعی چه در داخل کشور و چه در خارج و سطح بین الملل می‌باشد.

این شرکت توانسته با بهبود و به روز رسانی مستمر کیفیت فرآیند‌ها، روش‌های تولید و استفاده از تکنولوژی روزو با ارتقا کیفیت محصولات گام موفقیت آمیزی در جهت رضایتمندی مشتریان و سایر ذی نفعان بردارد.

ما در شرکت مدرن ویلا مفتخریم که با مدیر عامل محترم این کارخانه، جناب آقای مجید سعیدیان همکاری داشته و طراحی و اجرای سردر ورودی کارخانه فولاد خرمدشت تاکستان و طراحی داخلی دکوراسیون اداری را توسط مهندسین خلاق معماری و تکنسین اجرایی خود به ثمر برسانیم.

طول این سردر 37 متر است و ارتفاع آن از 8 تا 11 متر( المان‌های کناری و سردر میانی) متغیر است. متریال به کار رفته در این سازه شامل بتن اکسپوژ، آجرنسوز، ورق کامپوزیت مشکی و کامپوزیت طرح چوب می‌باشد و با نور‌های‌هالوژن به صورت نقطه ای، نورپردازی شده است.

اجرای سردر ورودیطراحی سردرورودی فولاد تاکستان