4.6/5 - (7 امتیاز)

ویلا در میگون

 

محل اجرا: میگون رودبار قصران-قلعه باغ
کارفرما: جناب آقایان گلشیری و حسینی
تیم طراحی: گروه تخصصی مدرن ویلا
مساحت زمین: ۲۷۶ متر مربع
مساحت بنا: ۲۶۰ متر مربع
سال طراحی و اجرا: ۱۳۹۶

خرید ویلا در میگون رودبار قصران

میگون یکی از محله‌های شهر اوشان، فشم، میگون در استان تهران است. زبان مردم میگون زبان مازندرانی می‌باشد. میگون در ۲۵ کیلومتری شمال شرقی شهر تهران، دارای باغ‌های میوه بسیار و هوای آن در بهار و تابستان معتدل است. عموما شهر کوهپایه ای و سردسیر است؛ لذا در اطراف آن سه پیست اسکی قرار دارد. پروژه ویلا میگون توسط تیم تخصصی مدرن ویلا در سال ۱۳۹۶ طراحی شده است. محوطه بنای ویلا، قطعه زمینی به مساحت ۲۷۶ متر مربع واقع در محله قلعه باغ میگون است. سایت ویلا میگون در محیط زیبای کوهستانی قرار دارد که چشم اندازهای زیبایی را روبروی دید بیننده قرار می‌دهد.
استراتژی و ایده اصلی طراحی این ویلا، ادغام طبیعت با زندگی انسان و داشتن دید بی انتها به منظره کوهستانی است که برای این منظور پنجره‌هایی از کف تا سقف با دید پانوراما و تراس‌های متعدد و روف گاردن در نظر گرفته شده است که فضای داخل را با چشم انداز طبیعی لبریز می‌کند.

ویلا در میگون-طراحی ویلا تهران-میگون
کارفرما طراحی ویلایی مدرن با هزینه معقول و داشتن بیشترین دید به منظره طبیعی را در نظر داشت. طرحی در سه طبقه شامل پارکینگ، استخر، Gym ،حیاط خلوت (طبقه اول) پذیرایی و آشپزخانه (طبقه دوم) دو اتاق خواب مستر با تراس‌های جداگانه و یک تراس عمومی‌(طبقه سوم) شکل گرفت که یک دستگاه پله و آسانسور شیشه ای ارتباط بین این طبقات را میسر می‌سازد. طبقه پذیرایی و طبقه اتاق خوابها به صورت دوبلکس طراحی شده است.

طراحی داخلی ویلای میگون
وجه تمایز ویلا میگون با ویلاهای دیگر می‌تواند یکپارچگی نما، تراس‌های متعدد با سقف بلند و روف گاردن ۳۶۰ درجه آن باشد که گویی طبیعت را بغل کرده است و فضای بسیار مناسبی برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت است.
دفتر معماری مدرن ویلا با در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص در امر طراحی و اجرا آمادگی لازم برای طراحی و اجرای ویلاهای لوکس در سراسر ایران را دارد. ویلای رویایی خود را با ما بسازید.

ویلا در میگون-طراحی ویلا تهران-میگون

طراحی داخلی ویلای مدرن

ویلا در میگون-طراحی ویلا تهران-میگون