4.7/5 - (3 امتیاز)

ویلای مدرن تلفیقی به نام AIKYA طراحی شده توسط Techno Architecture، که واقع در یک سایت پلان 4800 فوت مربعی در جنوب بنگلور هند می‌باشد. این ویلا ترکیبی فوق العاده بین سبک طراحی کلاسیک در زمان گذشته است، همراه با  آثاری از سبک مدرنیته  است که زندگی مدرن امروزی را به ارائه می‌دهد. در واقع، نیازهای موجود در کارفرما را با سبکی  به دور از «درهم‌ریختگی» با یک کادربندی منظم در پالت رنگی دکوراسیون داخلی ویلا به طور کامل پاسخگو است.

به محض ورود به داخل ویلا، به یک چشم انداز زیبا از محوطه سازی حیاط  ویلا، با طرحی خاص از یک آبنما طراحی شده در گوشه شمال شرقی  محوطه که توسط چمن کاری فضای سبز احاطه شده است، مواجه می‌شوید.

در ضلع شرقی طبقه همکف، قسمت‌هایی از نشیمن و غذاخوری مستقیماً بر روی یک پوشش با کف سازی آب و گیاهان زینتی خاص دیده می‌شوند و فضایی وسیع را به خود اختصاص داده.

در طبقه دوم، بخش‌هایی مشترک برای استفاده میان ساکنین مانند میز بار و سالن بدنسازی و در عین حال برای داشتن حریم خصوصی و همچنین محافظت در برابر نور مستقیم خورشید قرار گرفته اند.

اطلاعات پروژه طراحی معماری

نام پروژه: ویلا مدرن AIKYA

مکان: بنگالورو، هند

سال پروژه: 2019

مساحت: 6500 متر مربع

طراحی شده توسط: Techno Architecture

این ویلا تلفیقی از مدرنیته و کلاسیک که واقع در بنگلور جنوبی می‌باشد، در زمینی به مساحت 4800 فوت مربع طراحی و اجرا شده و نمایش کاملی از تعامل و پیوستگی معماری با سبک مسکونی استوایی است. ارائه کننده ساختارهای ساده و باز در زمان‌های گذشته، در عین حال دارای روحیه مدرنیته کاملاً مطابق با زندگی مدرن و امروزی می‌باشد.

منبع:

https://luxury-houses.net/aikya-house-structure-of-times-past-but-modernity-by-techno-architecture/