4.5/5 - (2 امتیاز)

ویلای ساحلی Palazzate دارای قیمتی معادل ۱۲۵ میلیون دلار است، این یکی از ملک‌هایی است که توسط معمار محلی لری وارن طراحی شده است، نه تنها گران ترین در باربادوس، بلکه در تمام کارائیب است. با گذشت چهار سال از ساخت، به پایان رسید، Palazzate توسط صنعتگر بومی‌و با استفاده از بهترین مواد از سراسر جهان و همچنین سنگ مرجانی دست ساز محلی کار شده است. و باعث شد تا صنایع دستی و طراحی بزرگ بسیاری از خانه‌های مدرن را در سراسر جهان به چالش کشیده است.

طراحی داخلی

Palazzate ، یک عمارت ساحلی است که در ساحل مجلل قرار گرفته است. این عمارت دارای ساحلی با متراژ ۷۵۰۰۰ متر مربع است. با بیش از ۲ هکتار زمین ، Palazzate در منطقه ای واقع شده است که به عنوان محلی با نام “Barbados Riviera” شناخته می‌شود و نزدیک به منطقه تاریخی Speightstown است.

نکته قابل توجه اینجاست که این ملک در واقع شامل چهار اقامتگاه جلوی اقیانوس است که هرکدام دارای ۱۳،۰۰۰ فوت مربع در پنج اتاق خواب ، شش حمام ، اتاق رسانه‌های فردی و استخر پخش می‌شوند.

ویلای ساحلی

طبقه همکف دسترسی مستقیم به باغ‌ها و یک پاسیوی بزرگ دارد. طبقه اول و دوم بسیار شبیه به هم هستند. هرکدام همان کمد‌های سنگ مرمر و چوب ماهون دارند اما دارای آشپزخانه‌های مختلفی هستند. همه آشپزخانه‌ها بهترین تجهیزات و دسترسی را برای کارمندان دارند.

سایر ویژگی‌های Palazzate، شامل موارد زیر است:

  • پارکینگ زیرزمینی برای ۱۸ اتومبیل
  • اتاق امنیتی و سیستم دوربین در سراسر امارت
  • فضای بار با دسترسی مستقیم به استخر خانوادگی و ساحل
  • اتاق‌های درمانی ، کلوپ درمانی ، اتاق آرام ، دوش باران ، اتاق‌های تعویض
  • محل کار با لباسشویی ، آشپزخانه ، آسانسورهای دسترسی خصوصی و کنترلهای بیومتریک
  • اسکله قایق در بندر فردیناند مارینا در نزدیک

ساحل غربی ویلای ساحلی Palazzate بسیار با ارزش آن که اغلب از آن به عنوان ساحل پلاتین یاد می‌شود. با میلیونرهایی که در گشت و گذار در تفریحی ساحلی ماسه ساحلی Sandy Lane و یا معاشرت در مسابقات چوگان در هولدرها شلوغ شده اند، غرق است.

فضای خارجی ویلا

صاحبان املاک فعلی در این جزیره شامل مدیران شرکت ، کارآفرینان موفق و ستاره‌های بین المللی ورزشی هستند.

محوطه ویلا

در قسمت عقب این ملک ، تراسهای آبشار و بالکن‌ها از استخرها و باغ‌ها و البته دریا آرام کارائیب مشرف هستند.