4.2/5 - (8 امتیاز)

جزایر جهان یک مجمع الجزایر مصنوعی از جزایر مختلف کوچک به شکل نقشه جهانی است. تقریباً ۳۰۰ جزیره کوچک که از دریا در آمده اند. قلب اروپا از شش جزیره تشکیل شده است ، هر جزیره در قلب اروپا از برخی از جذاب ترین مکان‌های اروپا الهام می‌گیرد. جزیره آلمان در قلب اروپا بازتاب بهترین‌ها در معماری و فرهنگ آلمانی خواهد بود. این جزیره جوهره یک سبک زندگی مدرن امروزی الهام گرفته از آلمان را به خود جلب می‌کند. قدردانی از غذاهای خوب ، نوشیدنی‌های سنتی و ذرت از دستور العمل‌های تعطیلات جشن بخشی از میراث فرهنگی است که به قرن بیست و یکم وارد شده است.

جزایر آلمان

جزیره آلمان در حالت ایده آل در مجاورت سوئد و جزیره موناکو با پل‌های متصل به هم قرار دارد. آنچه آلمان را بسیار جذاب می‌کند این است که کلیه حریم خصوصی و آرامش را ارائه می‌دهد ، در حالی که هنوز در هتل‌ها ، فروشگاه‌ها و امکانات موجود در جزایر دیگر در قلب اروپا با دسترسی آسان به دست می‌آید. سه نوع ویلای متفاوت در جزیره آلمان وجود دارد: دو نوع ویلای ساحلی متفاوت و یکی که دارای فضای زندگی بیشتر در فضای باز و دیگری دارای اقامتی داخلی بیشتر دیگری ویلاهای نیمه جداشده. جزیره آلمان در ۱۵ خانه ویلا ساحلی زیبا و ۱۷ خواص تالاب قرار دارد که همه آنها منظره ای خیره کننده از چشم انداز را ارائه می‌دهند. طراحی شده توسط معماران اروپایی.

تمام ویژگی‌ها با سبک معماری ویلایی مدرن آلمان و وسایل و لوازم جانبی با کیفیت عالی مشخص می‌شوند. قلب اروپا با ترکیبی از سبک Bauhaus با طراحی مدرن و کاربردی همراه است که شامل خطوط تمیز ، پنجره‌های کف تا سقف و بالاترین مشخصات در سراسر کشور است. با استفاده از انرژی سبز و انرژی خورشیدی ، به لطف فناوری پیشرو آلمان ، از خواص سبک مینیمالیستی استفاده می‌شود. این جزیره مانند یک صندلی ساعتی شکل خواهد گرفت تا اطمینان حاصل شود که همه ۳۲ اقامتگاه منحصر به فرد از منظره‌های بی وقفه فرمان می‌گیرند. این ۱۵ ویلای ساحلی شش خوابه دارای فضای داخلی, استخر خارجی ، استخر بی نهایت و دسترسی مستقیم به ساحل خصوصی بکر خود است.  چهار اتاق خواب و یک استخر و باغ خصوصی به سبک تالاب وجود دارد.

مناطق خارجی و محوطه سازی: محوطه سازی نرم و پایدار با سیستم آبیاری کاملاً خودکار و محوطه سازی با سنگ طبیعی. اتاق پمپ با سیستم‌های خنک کننده و گرمایش؛ کف سازی کامپوزیت با کیفیت بالا برای فضای استخر.

استخر شنا: استخر شنا با لبه بی نهایت فردی با آبریز جریان آب؛ منطقه کم عمق و مخصوص کودکان و یا آفتاب گرفتن؛ کاشی‌های معرق بلند روی دیوارها و کف.