4.3/5 - (6 امتیاز)

ما در گروه معماری مدرن ویلا بسیار خرسند و هیجان زده ایم از معرفی این ویلای هفت خوابه نفیس در دبی هیلز، از شما علاقه مندان عزیز دعوت میکنیم تا انتهای همراه ما باشید.

این ویلای اختصاصی در دبی هیلز که توسط معماران معروفی طراحی شده است، یک ویلای فوق العاده لوکس و لاکچری در دبی است. از همان ابتدای امر شما شاهد کیفیت و برنامه ریزی ماهرانه ای که درطراحی این ویلای باشکوه هستید و کاملاحیرت زده می‌شوید. در گام نخست با یک ورودی بزرگ با درب 8 متری روبه رو خواهید شد. تلاش صاحبان و طراحان این ویلای عظیم برآن بوده که از بهترین و با ارزش ترین المانها و متریال استفاده گردد.

به عنوان مثال در طراحی فضای داخلی ویلا از سنگ‌های مرمر ایتالیایی همچون سنگ‌های اونیکس استفاده شده است. همچنین در دکوراسیون داخلی از بهترین و معروف ترین برند‌های جهان کمک گرفته شده است. به طور کلی طراحی و اجرای ویلا، از طراحی پلان اولیه، تا طراحی نمای ویلا و محوطه سازی ویلا و … همگی برای یک هدف و در یک مسیر هدفمند حرکت کرده اند که ما در انتها شاهد یک ویلای رویایی و منحصر بفرد باشیم. قابل ذکر است که این ویلا نیز همانند اغلب ویلای‌های مدرن جهان به سیستم ویلاهای هوشمند مجهز است. همچنین این ویلای عظیم دارای 7 اتاق خواب و 11 سرویس حمام، یک باشگاه ورزشی پیشرفته و مجهز،یک اتاق بخار به سبک حمام،سونا و جکوزی با طراحی نورپردازی‌های اختصاصی و بار و سالن رقص بزرگ است.

محوطه بیرونی ویلا یک باغ کاملا منظرسازی شده زیبا است که با درختان وارداتی و مسیرسازی اصولی طراحی شده است. مسیرسازی محوطه به نحوی صورت گرفته که بتوان از تمامی‌فضاهای محوطه لذت برد. از کفپوش‌های تراورتن رومانو کلاسیک ایتالیایی برای مسیرهای پیاده استفاده شده است. درمحوطه این باغ ویلا یک استخر 18 متری اختصاصی  نیز به چشم می‌خورد. حقیقتا به هر قسمت از ویلا که نگاه می‌کنیم جز زیبایی و طراحی خاص و حرفه ای چیزی نخواهیم دید هر فضا مجلل و  نفس گیر است و حاصل مهارت معماری و هنر طراحان و مهندسین متخصص است.