5/5 - (1 امتیاز)

اگر عمارتهای مدرن را دوست ندارید، اینجا متوقف نشوید ، اما من به شما می‌گویم، می‌خواهید یک معماری مدرن و زیبای خانه را از دست بدهید؟ “شکل هوشمند” ، ظرافت دیده نشده ، مبلمان مدرن ، طراحی فوق العاده زیبا … اینها تنها چند مورد هستند که این عمارت باشکوه ارائه می‌دهد. نگاهی بیاندازید!

بسیار خوب. اکنون ، شما احتمالاً در مورد SAOTA (معماران معماری استفان آنتونی اولسمداهال Truen) شنیده اید. قطعاً باید شنیده باشید. در اینجابگذارید فقط به شما هشدار بدهم که می‌خواهید تعداد زیادی از عمارتهای مدرن آفریقای جنوبی را در اینجا ببینید ، زیرا خانه‌های آنها به راحتی نفس گیر هستند. به هر حال، بیایید در اینجا در مورد این خانه مدرن صحبت کنیم.

۶th 1448 Houghton نام این عمارت باورنکردنی مدرن است که در املاک Houghton ، یکی از ثروتمندترین حومه ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی واقع شده است. در حالی که معمولاً عمارتهایی که توسط SAOTA طراحی شده اند دارای “حیاط خلوت” هستند. خانه ششم ۱۴۴۸ خانه حیاط خلوت سبز بزرگی را ارائه می‌دهد که به نظر من با این طرح کاملاً مطابقت دارد.

بنابراین، چرا این “شکل هوشمند” است؟ همانطور که معماران ساوتا گفتند: “خانه‌ها از پیکربندی U شکل در اطراف یک حیاط داخلی تشکیل شده اند و امکان دسترسی به همه فضاهای نشیمن و استخر را می‌دهد. یک دیوار سوراخ شده پیش نمایش عمومی‌را از فضاهای خصوصی جدا می‌کند. ” عالی؟ به علاوه ، هیچ کس نمی‌تواند از حصار نگاه کند. ایده آل برای همه آنهایی که وسواس دارند.

 فضای داخلی این ویلای مدرن هنگامی‌که در مورد طراحی صحبت می‌کنیم موفقیت بزرگ دیگری است. من واقعاً آنها را بی نقص می‌نامم زیرا نمی‌دانم چه چیز دیگری را می‌توانم بخواهم تا آن را بهتر کند. کار عالی آنتونی و همکاران. دکوراسیون و مبلمان انتخاب شده مدرن و دارای خطوط قوی برای تکمیل معماری خطی هستند. تعدادی از قطعات مبلمان خاموش توسط فضای داخلی OKHA طراحی شده است. در کل از پالت‌های خنثی با رنگ‌های لهجه استفاده شده است. فرشهای گرافیکی قوی نمایشی و بافت را به اتاقهایی اضافه می‌کنند که در برابر سطوح جامد معماری جبران می‌شوند. هنری که توسط هنرمندان آفریقای جنوبی ساخته شده است و در بین دیگر آنها لندی فروش و فیلیپ بارلو در سراسر خانه قرار گرفته اند. ” زرق و برق دار ، نه؟ بعد از دیدن آن عکسهای زیبا ، به من اطلاع دهید بهترین قسمت از این عمارت مدرن چیست؟ چه چیزی بیش از همه شما را تحت تأثیر قرار داده است؟ یا اصلاً این خانه را جذاب نمی‌بینید؟ در صورت تمایل می‌توانید نظر خود را درج کنید.