4.5/5 - (8 امتیاز)

در این مقاله از سری تورهای ویلاهای مدرن جهان قصد داریم سری به یک ویلای ریزورت در لس آنجلس بزنیم. آماده گشت و گذاری هیجان انگیز از این ویلای فوق لاکچری هستید؟

این ویلای فوق العاده خیره کننده به سبک یک استراحتگاه مدرن با استاریزورت 30000در لس آنجلس واقع شده است .شاید بارها کلمه ریزورت به گوشتان خورده باشد . بهتر است نخست با معنا و مفهوم ریزورت آشنا شویم .ریزورت اقامتگاهی فوق لاکچری و لوکس برای استراحت و تفریح وگذراندن اوقات فراغت در آخر هفته‌هاگفته می‌شود .ریزورت‌ها در انواع مختلفی چون ریزورت‌های ساحلی ، ریزورت‌های تپه ای،ریزورت‌های اسکی طبقه بندی میشوند .ویلایی که امروز قصد معرفی آن را داریم یک ویلای استار ریزورت تپه ای می‌باشد .

این ویلای فوق لاکچری همچون زمردی  در زمینی به مساحت 1.29 هکتار در سال 2021 طراحی و ساخته شده است. این عمارت در 4 طبقه و دارای 7 اتاق خواب و 11 حمام وبا فضایی نزدیک به 16700 فوت مربع مخصوص نشیمن طراحی شده است و از امکانات بسیاری برخوردار است امکاناتی لوکس که این خانه را به یک ویلای مدرن و منحصربه فرد تبدیل کرده است .عمده دیوارهای طراحی شده  در این ویلا شیشه ای هستند که از درهای اتوماتیک و کشویی در آن استفاده شده است .این عمارت باشکوه دارای استخر 70 فوتی و  محوطه‌ ای به منظور  سالن آتش‌نشانی، چمن‌زار، زمین مینی گلف، بار، اجاق و باربیکیو است که هریک  به گونه ای طراحی شده اند تا به‌طور یکپارچه با فضای داخلی ترکیب شوند . یک دفترکار بهینه شده، و یک مهمانخانه دو طبقه کاملا مجهز در محل با دسترسی خصوصی، پاسیو، حمام اختصاصی و بار نیز طراحی شده است.

در تمامیه فضاها از سیستم‌های هوشمند استفاده شده است به همین علت میتوانیم این عمارت را یک ویلای هوشمند بنامیم .

دیگر امکانات ویلا عبارت اند از:

. گالری اتومبیل‌های لوکس

. یک سالن استراحت مجلل

. باشگاه خصوصی و اتاق‌های مخصوص ماساژ

. استخر‌های سرپوشیده و سرباز

. زمین بسکتبال و مینی گلف

. اتاق‌های شبیه ساز و سینمای سقفی

. بار و انبار سراب با 250 بطری شراب

اطلاعات ملک     

  • مکان: 1047 N Bundy Dr, Los Angeles, CA 90049
  • تخت: 7
  • حمام: 11
  • زندگی: 16672 فوت مربع
  • مساحت زمین: 1.29 هکتار
  • ساخت: 2021
  • فهرست شده در وب سایت Zillow و Agent