3.3/5 - (3 امتیاز)

نام: پروانه ویلا
نوع: تجربی معاصر
اتاق‌های خواب: 6
حمام: 5
اندازه: 4،305 فوت مربع
ساخته شده: 2014

ویلا مجلل Casa Boucquillon جواهری است با معماری معاصر ، Casa Boucquillon یک اقامتگاه خارق العاده لوکس ویلایی است که در 10 هکتار از باغ‌های زیتون و چوب در تپه‌های عرفانی اول با مشرف به شهر شکوه رنسانس Lucca در توسکا ، ایتالیا واقع شده است. یک بیان مهیج از الهام هنری روشن و شفاف ، این ویلای خیره کننده در یک کوه مرمر غوطه ور است که به داخل محوطه‌ها نفوذ می‌کند و عمداً به عنوان یک عنصر سکونت پذیر شاعرانه در هماهنگی با محیط طبیعی توسکانی خود قرار دارد.

منظره پانوراما از ویلا بسیار خارق العاده و مسموم است. می‌توانید در حدود 200 متر بالاتر از شهر واقع شوید ، می‌توانید کل شهر Lucca و دیوارهای زیبا را به همراه مناطق غیر قابل مقاومت در اطراف روستای توسکانی درک کنید. به عنوان یک معماری معماری دامنه کوه ، تابلوی مرمر سفید ساخته شده در سه سطح با پنجره‌های کف به سقف با کرکره‌های آهنی تزئینی که برای گرفتن منظره‌های پر هیجان از تپه‌های Lucca و مرکز شهر زیبای آن طراحی شده است. این شگفتی مدرن شامل یک سقف هیدرولیک منحصر به فرد “پروانه” با دو بال است که با زاویه 30 درجه ای باز می‌شود و باعث می‌شود تهویه طبیعی خانه را خنک کند و ساکنان آن را به یک احساس جادویی از خواب واقعی به معنای واقعی کلمه در زیر ستاره‌ها باز کند.

مورفولوژی این تپه با بخش‌هایی با هم پوشانده از تخته سنگهای مرمر سفید تا تراس باغ 100 متر مربع امتداد یافته است که یک استخر 27 متری طول بی نهایت ، به ساکنان یک تجربه فوق العاده همهجانبه از آزادی و رهایی از زندگی عادی ارائه می‌دهد. این اقامتگاه لوکس که به عنوان یک باند سنگ پر از سنگ و مرمر سرریز شده تصور می‌شود ، بیش از یک رویا است ، این یک گسترش همه جانبه از خلاقیت معماری با فناوری غرق در ریتم طبیعی منظره توسکانی خود است. این واقعاً یک چشم انداز خارق العاده است که تحقق یافته است.

معمار: معماران میشل Boucquillon
طراح: دونیا مائوئی