4.2/5 - (6 امتیاز)

طراحی و اجرای ویلای مدرن دوبلکس  در دل کوهستان با نام پروژه ویلایی مارتیس کمپ، واقع در کالیفرنیا است. این ویلا یک ختلوتگاه امن در حاشیه شهر است که توسط گروه جفری‌هال (Jeffrey Hull) طراحی و اجرا شده. مساحت این ویلا 4496 فوت مربع است و از 4 اتاق خواب و 5 سرویس بهداشتی و حمام و فضای ناهار خوری و نشیمن تشکیل شده که در سال 2018 اجرا شده است.

مصالح و متریال به کار رفته در طراحی داخلی ویلا، تلفیقی از مدرنیته و فضایی روستیک را به وجود آورده و رنگ‌ها و جنس آنها همگی گرما و صمیمیت خاصی به اتمسفر ویلا داده است.

اتاق نشیمن و تی وی روم را با یکدیگر ادغام کرده اند و محل قرار گیری آن به گونه ای واقع شده که از دو جهت نور گیر باشد و تابش آفتاب را در طول روزه به داخل ویلا دعوت می‌کند.

مرز میان نشیمن، غذاخوری و آشپزخانه به کمک یک پیشخوان بزرگ و سفید که در آشپزخانه قرار گرفته تعیین میشود و همگی در یک فضای مشترک واقع شده اند.

اتاق خواب اصلی در مجاورت یک تراس بزرگ و زیبا قرار دارد و این تراس در دل کوهستان چشم انداز اتاق خواب اصلی را تشکیل داده.

فضاهایی آرام که این آرامش وصف نشدی در تمام تصاویر موجود از این پروژه ویلایی کاملا مشهود است.

تراس به دو بخش عمده تقسیم می‌شود، بخشی که باربیکیو در مرکزیت آن قرار گرفته که در مقابل آن یک میز ناهار خوری بزرگ و جادار مناسب مهمانی‌های دوستانه یا خانوادگی است که میتوانید در کنار تمامی‌اعضای خانواده را در یک روز خاص جمع کنید و از حضورشان نهایت لذت را با پخت غذاهایی خوش طعم توسط این باربیکیو ببرید.

بخش دیگر تراس یک آتشدان که در وسط یک مبلمان زیبا و راحت باغی طراحی و اجرا شده تا در عصرهای سرد و خنک کوهستانی در مجاورت آتش یک گپ گرم و دوستانه را با دوستان خود داشته باشید.

اطلاعات ویلای مدرن مارتیس کمپ:

مکان: 8324 Kenarden Dr, Truckee, CA 96161

تخت: 4

حمام: 5

مساحت زندگی: 4496 فوت مربع

مساحت زمین: 0.55 هکتار

ساخت: 2018

منبع:

https://luxury-houses.net/this-martis-camps-home-enjoys-beautiful-views-of-the-creek-asking-for-6995000/