4.5/5 - (2 امتیاز)

کانسپت طراحی ویلا مدرن رویایی به نام اوشن (به معنای اقیانوس)، پروژه ای واقع در ترکیه است که در مرحله کانسپت توسط معمار الکساندر ژیدکوف به سبک معاصر طراحی شده است.
این ویلا، یک ویلای ساحلی محسوب می‌شود که زندگی مدرن لوکس در ساحل و مقابل امواج دریای مدیترانه ارائه می‌دهد. این خانه در زمینی زیبا با مناظر شگفت انگیز و فضاهای نشیمن در فضای باز فوق العاده واقع شده است. این ویلا دوبلکس با طراحی باز، ویو مقابل را به داخل ویلا می‌کشاند و با اقامت در آن به هیچ وجه احساس بودن در یک فضای بسته را نمیکند.
ایده‌های خلاقانه در طراحی داخلی این ویلا بخصوص در اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری، ایده آشپزخانه و ایده اتاق خواب، حمام و سایر فضاها تجربه یک زندگی ایده آل را در فضای باز محصوری را به شما میدهد. این تناقضی لذت بخش و پدیده ای بکر است.

طراحی پلان  مناسب و جانمایی صحیح فضاهای داخلی تاثیر بسزایی در ایجاد آرامش و افزایش بهره وری ساکنین از فضا را دارد که در پروژه اوشن این امر مهم، کاملا مورد توجه قرار گرفته و استفاده ای بهینه با توجه به محدودیت‌های عقب نشینی ساحل، از زمین شده است.

ویلا، مکانی امن و دلنشین برای به دست آوردن انرژی‌های از دست رفته طی روزها و هفته‌های شلوغ کاری می‌باشد، بشرطی که تمامی‌جزئیات مهم و موثر در آن رعایت شود.

توجه به چیدمان و تقسیم بندی فضا، انتخاب رنگ، متریال و مبلمان متناسب با فضا و همچنین نحوه نور پردازی صحیح از ویژگی‌های بارز طراح الکساندر ژیدکوف است که در تمامی‌آثار و پروژه کاملا مشهود است.

همچنین برقراری تعادل میان انتخاب و ایده آل کارفرما و طراح با در نظر گرفتن امکانات از اصول اولیه طراحی داخلی می‌باشد که در نمونه کارهای ژیدکوف رعایت شده است.

می‌پیوندد.

اطلاعات پروژه Ocean House Concept طراحی:

نام پروژه: خانه اقیانوس اوکراین

مکان: ازمیر، ترکیه

ایده پردازی: معمار الکساندر ژیدکوف

اعتبار عکس / منبع: معمار الکساندر ژیدکوف

 

منبع https://luxury-houses.net/excellent-design-concept-of-ukraine-ocean-house-by-alexander-zhidkov/