5/5 - (2 امتیاز)

طراحی ویلا مدرن با نمایی ساده و بومی‌در محله ای بسیار پرطرفدار در جزیره ولیگاندو با زمینی به مساحت 9500 فوت مربع طراحی و اجرا شده است. طراحی سردر ویلا با سبکی مدرن دسترسی مستقیم شما را به باغ و محوطه ویلا در طبیعتی زیبا فراهم می‌کند و از ساکنین استقبال می‌کند و در نهایت به ورودی ویلا هدایت میکند. یک اتاق غذاخوری مدرن و پیشرفته و یک آشپزخانه مجهز با کابینت اروپایی و انباری جداگانه برای پیشخدمت که شامل یک ماشین ظرفشویی و یخچال فرعی است و در واقع نقش آشپزخانه کثیف را دارد، هدایت می‌کند. آشپزخانه و اتاق نشیمن وسیع به‌ طور یکپارچه از طریق سیستم درهای کشویی جیبی فلیت‌وود به اتاقی بزرگ به سبک کالیفرنیایی با فضای ناهارخوری و سالن استراحت که توسط سیستم گرمایش بخاری‌های سقفی گرم می‌شود، جریان می‌یابند.

همچنین طراحی حیاط ویلا به گونه ای است که از دو اتاق خواب موجود در طبقه پایین دسترسی مستقیم دارد و امکانات متعددی از جمله استخر / آبگرم بزرگ با سرپوش متحرک اتوماتیک، دوش در فضای باز، آشپزخانه و بار سفارشی کامل، آتش‌دان و تلویزیون 85 اینچی با سیستم صوتی پیشرفته را ارائه می‌دهد که به عنوان فضایی سرگرم کننده و مجهز کاربری دارد. در طبقه بالا، اتاق خواب مستر و اصلی استراحتگاه شخصی شماست و شامل یک شومینه دو طرفه است که اتاق خواب را از اتاق نشیمن اصلی جدا می‌کند.

تمامی‌نورپردازی‌ها و لوستر‌های موجود در این ویلا، به صورت سفارشی ساز از اروپای شرقی و از بهترین برند‌ها تهیه شده اند. کانتر آشپزخانه و کفپوش‌های زیبا و با کیفیت که در خور یک زندگی لوکس و مدرن هستند، همگی یک سبک زندگی مدرن و امروزی را ارائه میدهند.

جزیره ی ولیگاندو، مالدیو

تخت: 6

حمام: 7

بنا: 6707 فوت مربع

مساحت زمین: 0.22 هکتار

ساخت: 2017

منبع:

https://luxury-houses.net/newly-built-soft-contemporary-home-in-newport-beach-with-the-highest-level-of-finishes-asking-for-999999/