4.7/5 - (33 امتیاز)

تهراندشت کردان کرج کجاست؟

منطقه تهراندشت (tehrandasht) به لحاظ جغرافیایی و توپوگرافی شرایط بسیار ویژه ای دارد. این منطقه در پایین دست رشته کوه البرز واقع شده است. قرار گیری این منطقه در پایین کوه البرز، سبب شده است تا آب زیرزمینی بسیار زیادی در این منطقه وجود داشته باشد. از سوی دیگر، تهراندشت مانند یک دره است. نقاط پایین دره که شامل مناطقی نظیر سرخاب می‌شود، دارای شرایط بسیار ویژه ای هستند. این مناطق دسترسی بسیار خوبی به آب زیرزمینی دارند. یعنی با حفر تنها چند متر چاه، به منبع بی انتهای آب دست خواهیم یافت. این عدد در مناطق متفاوت، مختلف است اما در منطقه سرخاب که در پایین ترین نقطه تهراندشت به لحاظ عمق قرار دارد، کمتر از ۹ متر است. به دلایل فوق طراحی و ساخت ویلا در تهراندشت امروزه از اهمیت بالایی برخوردار شده است.

طراحی ویلای تهراندشت آقای هدایت

این موضوع یعنی فراوانی آب، سبب شده است تا این منطقه از دیرباز، سرسبز و پر از باغ‌های میوه باشد. باغستان‌های تهراندشت و بویژه سرخاب و میوه‌های بی نظیر آن، از دیرباز مورد توجه خاص و عام بوده است. به این دلایل به سرخاب، لقب نگین ساوجبلاغ داده شده است. خوب است بدانید که تهراندشت و همینطور کردان در منطقه ساوجبلاغ کرج واقع شده اند.

قیمت ویلا در تهراندشت

منطقه ویلایی تهراندشت شامل روستا‌ها و مناطق زیادی می‌شود که هریک ویژگی‌های خاص خود را داشته و قیمت ویلا در آن‌ها با توجه به شرایط منطقه متفاوت خواهد بود.

برای مثال قیمت ویلا درنمکلان و آران متفاوت است اما این اختلاف قیمت آن چنان فاحش و متفاوت نیست.
جدا از مبحث منطقه و لوکیشن ویلا، عوامل دیگری هم وجود دارد که در قیمت ویلا تاثیر گذارند، از جمله کیفیت ساخت و متریال مصرفی، متراژ، سبک طراحی ویلا، سال ساخت، شهرکی بودن یا انحصاری بودن ملک، امکانات و مشاعات ملک، وضعیت سند و…که همه ی ای عوامل به طور مستقیم با قیمت ویلا رابطه داشته و ارزش ملک را افزایش میدهد.

شما میتوانید با یک جستجوی ساده در فضای مجازی از قیمت‌های به روز ویلا در تهراندشت مطلع شوید و از مشاورین املاک امین و مطمئن مشاوره بگیرید اما در تاریخی که این نوشته به نگارش در آمده(28 خرداد 1401) قیمت ویلا در تهراندشت به طور متوسط از 2 میلیارد و پانصد میلیون تومان شروع شده و با توجه به ویژگی‌های ملک رو به افزایش است.

ویلای جناب آقای هدایت در شهرک جهان ویلا واقع شده است که توسط تیم تخصصی طراحی و اجرای ویلا شرکت مدرن ویلا طراحی و در حال اجرا می‌باشد.
طراحی ویلا در تهراندشت و همچنین ساخت ویلا در تهراندشت تخصص مدرن ویلا می‌باشد.

محل اجرا : تهراندشت کرج-شهرک جهان ویلا
کارفرما : جناب آقایان هدایت
آرشیتکت : گروه تخصصی مدرن ویلا
مساحت زمین : 1000 مترمربع
مساحت بنا :  300 متر مربع
سال طراحی و اجرا: 1399

خرید ویلا در تهراندشت البرز