4.6/5 - (5 امتیاز)

سفری هیجان انگیز به ویلایی سفارشی در امارات هیلز در دبی
مدرن ویلا مفتخر است به معرفی یکی دیگر از ویلای‌های مدرن جهان ، از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. ویلایی که امروز قصد نقد و بررسی آن را داریم در امارات هیلز واقع شده است.قبل از هرچیز بهتر است کمی‌درباره منطقه امارات هیلز بدانیم همانطور که کاملا مشخص است نامگذاری این محله برگرفته از بورلی هیلز در آمریکا است. این منطقه را میتوان یک شهرک ویلایی بزرگ در دبی دانست . عمده ساکنین این محله را مهاجران ایران، هند و غرب اروپا تشکیل داده اند.

زمان آن است تا تور ویلاگردی امروز را همراهم آغاز کنیم .ویلای امروز یکی از آثار برجسته معمار و طراح معروف میامی‌کوبی کارپ است .نبوغ و دانش خارق العاده کارپ در کنار بهره گیری از استعداد‌های متخصص شرکت‌های درجه یک تایلندی باعث تجلی هرچه بیشتر این ویلا شده است. طراحی داخلی عمارت بسیار مجلل و چشم نواز است .فضایی لوکس با سبکی شیک و معاصر که کاملا به صورت اختصاصی و سفارشی طراحی و اجرا شده است. فضای داخلی ویلا با توجه به جزئیات پرزرق برق و با وسواس خاصی طراحی شده است .تمامی‌درهای چوبی ویلا دست ساز است برای کف ویلا از کف پوش‌های درجه یک سوئیسی و فرش‌های سفارشی استفاده شده است .برای دیوار‌ها از کاغذ دیواری‌های نمادین ، سنگ‌های مرمر لوکس آرمانی گری و پرده‌های‌هانتر داگلاس استفاده و تزیین شده است .یکی از مواردی که نظر‌هارا به خود جلب میکنه به کارگیری لوستر بزرگ و باشکوه 8 متری با 500 عدد کره شیشه ای و پروانه‌های کریستالی در آن است که با ایده گرفتن از امپراتوری بلک کالاکاتا طراحی شده است.

عمارت از نظر فناوری بسیار پیشرفته است دارای سیستم موسیقی خانگی کامل ، سینمای بزرگ خانگی و…است . بهره گیری از سیستم خورشیدی سطح بالا برای پشتیبانی هر چه بیشتر این عمارت را در رده طراحی‌های پایدار و دوست دار محیط زیست قرار داده است.آیا میدانستید این ویلا مجهز به سیستم اتوماسیون ویلای هوشمند است؟ آیا می‌دانستید ما در یک مقاله اختصاصی به بررسی ویلا‌های هوشمند پرداخته ایم با کلیک بر روی لینک میتوانید با مطالعه این بخش اطلاعات مفیدی در رابطه با ویلاهای هوشمند کسب کنید. بیایید سری به آشپزخانه ایتالیایی این عمارت باشکوه بزنیم تمامی‌لوازم بکاررفته در این آشپزخانه از بهترین برندهای جهانی نظیر زیمنس است.

نمای بیرونی و محوطه ویلا با حوض‌های کوی ورودی اصلی ، گاراژ زیرزمینی با شارژر‌های الکتریکی تسلا، باغ ویلا و استخر و پایه‌های ماساژ محوطه سازی شده است. و استخر بی‌نهایت کنترل‌شده با دمای زمین با استخر آبی و پایه‌های ماساژ ادامه دارد.
اگر شما هم قصد طراحی و ساخت ویلای مدرن و لوکس را دارید و به دنبال یک تجربه با شکوه از زندگی در یک ویلای استثنایی و مجلل هستید همین امروز برای مشاوره و هماهنگی بازدید با همکاران ما در گروه تخصصی مدرن ویلا تماس بگیرید.

امکانات ویلا هیلز در دبی

  • اتاق مطالعه
  • اتاق ماساز
  • سالن جیم
  • کمدهای توکار و دیواری
  • آشپزخانه مجهز
  • امنیت بالا
  • پارگینگ سرپوشیده
  • باغ ویلا ی خصوصی و محوطه سازی حرفه ای
  • استخر و سونا

 

منبع:

https://www.luxhabitat.ae/villas-for-sale/dubai/emirates-hills/l-sector/villa-11135