4.8/5 - (5 امتیاز)

ویلا در لواسان-جناب آقای احمدی

مشاور: شرکت مدرن ویلا
محل اجرا: لواسان شهرستان شمیرانات
کارفرما: جناب آقای احمدی
معمار و طراح سه بعدی : گروه تخصصی مدرن ویلا
مساحت لنداسکیپ: ۳۸۰ متر مربع
مساحت بنا: ۱۲۰ متر مربع
مجموع مساحت: ۵۰۰ متر مربع

خرید ویلا در لواسانات


لَواسان یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات در استان تهران و مرکز بخش لواسانات است. در اصطلاح عامیانه به این شهر لواسون می‌گویند.

لواسان درّه‌ای است ییلاقی و خوش آب و هوا در دامنه‌های جنوبی کوه‌های البرز که به خاطر داشتن چشم‌اندازهای بکر و زیبا از رودخانه جاجرود و دریاچهٔ زیبای سد لتیان شهرت یافته‌است. طبیعت سرسبز لواسان از دامنه‌های شمالی این شهر آغاز می‌شود و تا ساحل دریاچه سد لتیان ادامه دارد. در چشم‌اندازهای این منطقه می‌توان طبیعت را در چهار فصل سال به زیبایی هرچه بیشتر تماشا کرد.

طراحی ویلای مدرن آقای احمدی در لواسانات

یک ویلای ساده، زیبا و کارآمد برای گذراندن آخر هفته و تعطیلات در کنار خانواده، فضایی بود که کارفرما از نتیجه طراحی انتظار داشت. علاقه کارفرما به منظر طبیعی باعث شد تا پلان ویلا به صورت L طراحی شود تا با تعامل هر چه بیشتر فضاهای داخلی و خارجی، گستره ی دید را وسعت داده و باغ را به داخل ویلا بکشاند. برای گسترش دادن کاربری باغ یک آتشدان و آبنما در دوطرف استخر قرار گرفت تا تجربه زیبای لذت بردن از آب و آتش در کنار هم را برای مخاطب فراهم سازد.

ویلای لواسان

طراحی ویلا مدرن

با استفاده از چوب در نمای ویلا علاوه بر تقویت حس نزدیک بودن به طبیعت ، تنوع بصری در نوع متریال‌ها ایجاد شد که هماهنگی دلنشینی با دک چوبی کنار استخر و پرگولا به وجود آورد.

طراحی ویلای مدرن در لواسان

طراحی منظر باغ هم به صورتی انجام شد که با ترکیب هندسه بنا و دسترسی به زون‌های عملکردی سایت، فضایی زیبا و کارآمد ایجاد کرده که اجزا را به هم متصل و یک کل واحد ایجاد نماید.

ویلای لواسان

طراحی ویلای جناب آقای احمدی