4.9/5 - (8 امتیاز)

ویلای لوکس  جذاب و بسیار دیدنی در امارات هیلز ، دبی

در مورد این ویلای مدرن بیشتر بدانید

گروه معماری مدرن ویلا بار دیگر مفتخر است به معرفی یکی از هزاران ویلای مدرن جهان ،  که هریک به شکلی با نبوغ بی نظیر خود در طراحی و ساخت ویلا هر بیننده ای مات و مبهوت میکند.

چنانچه از همراهان همیشگی مدرن ویلا هستین احتمالا مقاله معرفی ویلایی سفارشی در هیلز دبی را مطالعه کرده اید و تا حدودی با منطقه امارت هیلز آشنا هستید ، و میدانید که منظقه امارت هیلر یک شهرک ویلایی دیوارکشی شده است که توسط معمار حاذق بنام دسموند مویرهد طراحی شده است .

در این مقاله قصد داریم به یکی دیگراز ویلاهای امارت هیلز سری بزنیم و با جذابیت‌های آن بیشتر آشنا شویم  ، ویلای امروز ما یک امارت 10 خوابه خارق اعاده و شگفت انگیز است .

این ملک یکی از لوکس ترین و لاکچری ترین املاک در امارت هیلز است و تصور اینکه ویلایی لوکس تر و متمایز تر از آن در این منطقه باشد کمی‌سخت است . در طراحی این ویلا به تمامی‌نکات توجه ویژه ای شده و از تمام ظرفیت آن به خوبی بهره برداری شده است . کاملا واضح است که معمار تمام تلاش و نبوغ خود را برای طراحی یک عمارت vip برای یک زندگی لوکس و تجملی در پایتخت املاک لوکس جهان گذاشته است و در حقیقت کاملا در این مسیر موفق عمل کرده است .

بهتر است به طراحی این عمارت بپردازیم پس همراه ما باشید

این ویلا در چهار طبقه طراحی شده است که مجموعا دارای 10 اتاق خواب می‌باشد و  دارای سیزده حمام لوکس  است که برای خانواده‌های پرجمعیت و یا افرادی که علاقه مند به برگذاری و میزبانی مهمانی‌های شلوغ و بزرگ هستند بسیار ایده ال است . نمای بیرونی ویلا کاملا اختصاصی و سفارشی  و تحت سلطه نمای مشربیه خارجی با سایه‌های روشن و ظریف ، پنجره‌های بزرگی که از کف تا سقف کشیده شده اند و نما رو به یک اثر خیره کننده تبدیل کرده است . قابل ذکر است که تمامی‌متریال بکار رفته در این ویلا از بهترین برند‌های جهانی هستند از یراق‌های عالی تا بهترین مواد لوکس،

یکی از هیجان انگیز ترین قسمت‌های این امارت وجود یک پل شیشه ای معلق به طول 11.5 متر است که بالکن طبقه همکف را به آلاچیق و استخر متصل میکند .این ویلا به خوبی از منابع خورشیدی بهره مند است و میتوان به خوبی از این انرزی در بخش بخش ویلا استفاده کرد چه از نظر نوردهی و  روشنایی و چه از نظر انرزی‌های خورشیدی ،

 به طراحی داخلی ویلا نیز توجه ویژه ای شده نازک کاری داخلی ویلا یکی دیگر از ویژگی‌های این ویلای لوکس و مجلل است ، همچنین از دیگر شگفتی‌های این ویلا طراحی بی نظیر آن در آشپزخانه و سینمای خانگی، سالن ورزشی خصوصی، استخر با سونا، اتاق بخار، جکوزی و اتاق ماساژ، بار و انبار شراب اشاره کرد. از دیگر بخش‌های این امارت طراحی اتاق کار و پرسنل ، اتاق‌های نشیمن رسمی، طراحی استخر‌های مخصوص کودکان با کلر و نمک ، و حتی اتاق موسیقی نیز اشاره کرد.

بی شک سیستم  این امارت مجلل از یک سیستم اتوماسیون هوشمند یک پارچه برای راحتی هرچه بیشتر و بهتر استفاده شده است ، شما میتوانی با مراجعه به مقاله ویلا‌های هوشمند در این باره بیشتر بدانید .

در محوطه ویلا، با طراحی یک استخر دو طبقه، جکوزی، نورپردازی فیبر نوری، آلاچیق استخر، ایستگاه باربیکیو، آشپزخانه در فضای باز، باغ پلکانی، دوش در فضای باز و ناهارخوری شکوه و جلال امارت هرچه بیشتر خودنمایی میکند

این ویلای رویایی نه تنها یک ملک لوکس با طراحی شگفت انگیز است بلکه با قرارگیری در یکی از محبوب ترین مناطق دبی ، به محلی ایده آل برای بهترین‌ها مبدل شده است .

ما معتقدیم  ویلای خارق‌العاده  جهان  باید دیده شوند تا بتوانند جرقه و  ایده‌های خارق العاده را در ذهن مخاطب روشن کند.

همین امروز برای هماهنگی، مشاوره طراحی و ساخت ویلای خود  با همکاران ما در مدرن ویلا  تماس بگیرید.

منبع:

https://www.luxhabitat.ae/villas-for-sale/dubai/emirates-hills/e-sector/villa-11406/