Rate this post

در این متن می‌خواهیم به خصوصیات و سبک‌های مربوط به طراحی ویلای مدرن جهان بپردازیم. در این جا به معرفی نمونه ای از یک سبک ویلا، در بخش شمال غربی کوردوبا پرداخته ایم. در این ویلای مدرن ، نگاهی منحصر بفرد راجب به طبیعت حفاظت شده سان مارتین و هم چنین و موقعیت جغرافیایی دره‌ها پرداخته شده است.

ویلای مدرن کوردوبا

سبک معماری ویلای مدرن

در این سبک از طراحی ویلای مدرن ، توجه زیادی به حذف المان‌های اضافی و به اصلاح نقاط غیر قابل اعتماد می‌شود، زمانی که این بخش به صورت کاملا مهندسی شده صورت می‌پذیرد از روبه رو ، چشم انداز ویلا را بسیار مدرن و قابل توصیف نمایش می‌دهد. همان طور که در شکل زیر این بخش را ملاحظه می‌کنید و نمونه ای کامل از یک ویلای مدرن در جهان به حساب می‌آید.

ویلای مدرن کوردوبا

ویلاهای مدرن جهان

این ویلا، دارای پایه بتن است و در آن پروفیل‌های فولادی به کار گرفته شده که هم پشتیبان محیط زیست است و هم برای نگه داشتن حجم‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما برای این که بتوان محیط سرد فولاد به کار برده شده در داخل ویلا را از بین برد ، از مبلمان چوبی به علاوه روکش‌های چوبی استفاده شده که گرمای وصف ناپذیری به محیط اضافه می‌کند.

ویلای مدرن کوردوبا

ایجاد حداکثر فضای باز و محوطه سازی ویلایی ، نقش زیادی در ویلاهای مدرن جهان دارد ، به صورتی که در خانه گونزالو ، تعداد زیادی از درختان روبه روی استخر و در پایین سایت ویلا ، قرار گرفته شده و به زیباتر شدن هر چه بهتر محیط کمک شایانی می‌کند. امروزه طراحی مناسب محوطه سازی، نقش زیادی در ساخت ویلای مدرن دارد و به همین دلیل در این بخش ، معماران باید توجه زیادی داشته باشند و سبک و سلایق خود را برای پیاده سازی این طرح به کار گیرند.