4.6/5 - (10 امتیاز)

شهرک ویلایی آمبر که در منطقه سریک آنتالیا قرار دارد .رویایی بلندپروازانه است که به حقیقت پیوسته است. این پروژه رویایی نه تنها به شما حس آرامش می‌دهد بلکه به زندگی شما رنگ و بو نیز می‌بخشد و طبیعت و شهر را برای شما در هم می‌آمیزد.

چه در طراحی فضای داخلی ویلا و چه در محوطه این پروژه عظیم، جزئیاتی وجود دارد که به طور هوشمندانه  و زیبایی برای شما طراحی شده است. در حالی که نمای بیرونی پروژه شما را با طبیعت مرتبط می‌کند، فضای داخلی پروژه به شما احساس لوکس و مدرن می‌دهد.در رابطه با  استخرهای فضای باز توجه به زاویه تابش خورشید نیز با دقت و حساسیت کم نظیری طراحی شده است.

این شهرک ویلایی شامل 32 ویلا است که در زمینی به مساحت 127771 متر مربع طراحی و احرا شده است. طراحی داخلی ویلاها به گونه ای انجام شده است که ساکنین را از هر نوع نیاز برطرف کند. شهرک ویلایی آمبر تاون از 30 ویلا چهار خوابه و دو ویلای فوق لوکس هشت خوابه تشکیل شده است. ویلاها با استخرهای خصوصی خود دارای ویژگی‌های معماری متمایز و طراحی معاصر هستند.

این پروژه دارای زیر ساخت بسیار پیشرفته ای است تا در تمام فصول به ساکنین خود خدمات رسانی میکند. رستوران اصلی، رستوران آلاکارته، میخانه‌های الکلی و غیرالکلی و کافه‌های جذاب در مجموعه وجود دارد. مهمانان آمبر تاون به زمین تنیس، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، اسپا و سونا دسترسی دارند.

همچنین این مجموعه دارای پارکینگ روباز، سالن کنفرانس VIpو سالن کنفرانس چند منظوره است که می‌توان از آن برای برگزاری مراسمی‌مانند کنسرت و عروسی استفاده کرد علاوه بر این، سیستم‌های امنیتی موجود در پروژه به شما احساس امنیت 24 ساعته را می‌دهد. اگر می‌خواهید یک زندگی آرام و به دور از سر و صدا داشته باشید، حتما ویلا‌های آمبر میتواند بهترین گزینه برایتان باشد. همچنین شهر آمبر تقریبا  2 کیلومتر با دریا فاصله دارد. به دلیل لوکیشن عالی، شهراین پروژه یک پروژه سرمایه گذاری سود آور است.

مشخصات کلی

پارکینگ                                                

باغ و زمین بازی

تسهیلات اجتماعی

امکانات اجتماعی

سونا

رستوران / کافه

زمین بازی

حمام ترکی

استخر