5/5 - (3 امتیاز)

طراحی ویلا کالینان، بهترین و گرانترین ویلای مدرن و لوکس در اروپا واقع در لا زاگالاتا است. طراحی داخلی ویلا کاملا تک و منحصر به فرد است که فقط یک خانه معمولی نیست بلکه یک عمارت فوق رویایی و مدرن است! ویلا کالینان به عنوان برنده بهترین املاک مسکونی اروپا 2019-2020 ، است که به همین دلیل به الماس لازاگالاتا گفته می‌شود.

امکانات و قیمت 

قیمت: 32.000.000 € | اتاق‌های خواب: 10 | سرویس بهداشتی: 14 | ساخته شده: 3.110m² | قطعه: 13.845m²

منظره دریا پانوراما

سینما و استخر

باغ زیبا

باغ پشتی

نما

گاراژ

آسانسور

صحنه‌های شب و نور پردازی‌های خیره کننده

استخر سرپوشیده و SPA

موارد فوق فقط بخشی از جزئیات محوطه سازی و طراحی این پروژه خیره کننده میباشد.

تنظیم شده در طرح 13.845m² (!) ، عمارت 3 طبقه جنوبی با ارتفاع 3.110m² یک سبک زندگی مدرن استثنایی و بی سابقه را تضمین می‌کند. طراحی ویلا دارای چندین فضای جادار بعنوان سالن‌های نشیمن دنج ، صندلی راحتی و مناطق پذیرایی، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا استراحت کنید، چشم باز کنید و همیشه لحظه ای آرام را پیدا کنید.

درهای شیشه ای پانوراما آن منجر به مناطق شگفت انگیز در فضای باز و آفتابی می‌شود که برای تفریح ​​، تماشای مناظر باشکوه کوهستانی که هرگز از تعجب متوقف نمی‌شوند، منظه ای شگفت انگیز که در آن دریا به پایان می‌رسد و آسمان آغاز می‌شود. در عطر جنگل‌های کاج مدیترانه ای نفس بکشید که زاگالاتا با شکوه به آن مشهور است.

تراس‌های هیجان انگیز 430 متر مربع برای اسپرسو‌های صبحگاهی و کوکتل‌های عصرانه ، شام‌های خانوادگی al fresco ، سرگرمی‌در مقیاس بزرگ ، سرگرمی‌در غروب خورشید و یا ستاره‌های درخشان پس از طلوع خورشید در پشت صخره جبل الطارق مناسب است.

آشپزخانه با طراحی مدرن و تجهیزات برتر و فوق پیشرفته می‌تواند همه نیاز‌های یک سرآشپز حرفه ای را برآورده کند. شما می‌توانید از غذاهای خوشمزه بهمراه نوشیدنی موردعلاقه تان از مجموعه بار سفارشی خود ، در مناطق رسمی‌و غیر رسمی‌و ناهار خوری Al fresco استفاده کنید. معماری و طراحی اتاق خواب اصلی یا به نوعی یک سوییت مستقل یک عقب نشینی واقعی دارد که کل بال شرقی طبقه اول را اشغال می‌کند ، 9 اتاق خواب دیگر ، بزرگ و جذاب ، برای خانواده یا دوستان شما وجود دارد. 14 حمام با طراحی شیک ، زیبا و لذت خالص و آرامش محض را ارائه می‌دهند.

طراحی مدرن این پروژه در اوج سادگی خیره کننده است. امکانات خلاقانه و پیشرفته با فناوری درجه یک به عنوان فضایی ایجاد می‌شود که شما هرگز نیازی به ترک خانه را احساس نمی‌کنید – همه چیز در نوک انگشتان شماست و در هر موقعیتی پاسخگو نیاز شماست! از مناطق بزرگ خنک کننده، اتاق سینما، اتاق بازی استفاده کنید. با داشتن استخر سرپوشیده داخلی، سالن بدنسازی، سونا، حمام ترکی ، لذت‌های آرامش یا تناسب اندام خود را در باشگاه سلامت اختصاصی خود پیدا کنید. با حوالی باغ‌های منظره و زیبا، استخر آب نمکی با سولاریوم مکان جالبی برای برگزاری مهمانی‌های تابستانی خود در فضای بازی بی نظیر است. هرچه از شکوه و منحصر به فرد بودن این پروژه بگوییم باز هم واژگان را کم می‌آوریم.

عمارت لوکس، سازگار با محیط زیست و با صرفه جویی در انرژی از ویژگی‌های اتوماسیون منزل، تهویه مطبوع، گرمایش در زیر کف، زنگ خطر، آبیاری اتوماتیک، پرده برقی، روشنایی پیشرفته، شومینه، Wi-Fi ، کمد‌های مناسب، پله‌های معاصر، کف پارکت، پانل‌های خورشیدی، مخزن آب، آسانسور و موارد دیگر. آپارتمان جداگانه کارکنان، لباسشویی‌ها، انبارها، اتاق‌های ابزار و گاراژ که می‌توانند میزبان مجموعه شما از 15 اتومبیل لوکس باشند ، به ویژگی انحصاری آن می‌افزاید. این محصول به زیبایی و به سبک مدرن ارائه می‌شود و دارای مبلمان و طراحی داخلی  فوق زیباست. گیت، با امنیت 24 ساعته مسلح ، دوربین‌های ورودی و نظارت کنترل شده ، آرامش خاطر را به شما می‌بخشد.