5/5 - (5 امتیاز)

نام پروژه:  trousdale
تیم پروژه:    architect: marc whipple aia

سال ساخت: 2018

متراژ: 1200 m2

مدیریت پروژه  Andrew takabayashi

مکان  Beverly hills, ca

با یک پروژه خارق العاده و فوق مدرن همراه ما باشید.

متراژ این بنا 1200 متر مربع است و در سال 2018 در شهر بورلی هیلز (beverli hills) حومه غربی کلانشهر کالیفرنیا ساخته شده.
نمای بیرونی ساختمان تلفیق تخته سنگی خشن و خاکستری تیره و با گچ سفید متضاد پوشانده شده.
درب ورودی تمام شیشه ای و به سبک زندگی مدرن غربی، نمایی از طراحی داخلی بنا را در دل کوه به تصویر میکشد.
دیوار‌های داخلی از کاشی بتنی و لعاب سرامیکی کار شده، در سمت راست دو اتاق خواب با حمام قرار گرفته.
طبقه زیرین شامل اتاق تلویزیون و یا آمفی تئاتر و باشگاه ورزشی و اتاق ماساژ و آکواریوم استخری که در تراس وجود دارد می‌شود.
هیچ یک را نمیتوان آنطور که هست توصیف کرد، تمام جزئیات را با دقت در فیلم و تصاویری که برایتان آپلود کرده ایم میتوانید ببینید.

میهمانانی که از پله‌های جلوی این ویلا در بالای تپه بالا می‌روند، با یک مجسمه سنگ مرمر کاررا از ریچارد اردمن با عنوان Serenade، که توسط مشتریان ما انتخاب شده است، ملاقات می‌کنند ، که ارادت آنها به این روند باعث شده این همکاری به ویژه شادی آور باشد. رابرت رایت و جیسون یورک از مک کورمیک و رایت نیز عضو این تیم بودند که طراحی داخلی را انجام دادند و از کار با آنها رضایت خاصی داشتند. بسیاری از جزئیات و پایان‌های غیر استاندارد در این خانه وجود دارد.

حجم اصلی باز که در بالای پنجره سقفی قرار دارد، برداشت مدرن Marc Whipple از حیاط سنتی است. او حیاط را گرفت و آن را غرق کرد، بنابراین همه اتاق‌های درجه پایین از آن باز می‌شوند و آنچه را که به طور معمول یک زیرزمین تاریک است، به طبقه پایین تر با نور و چشم انداز  ضد زیرزمین تبدیل می‌کند. نورگیر بزرگ نیز تمرکز چشمگیر را به سمت بالا می‌کشد، بنابراین این حجم عمودی شامل هر دو پویایی است که هنگام عبور از روی پل شیشه ای قابل مشاهده است.

منبع:

https://whipplerussell.com/architecture/trousdale/beverly-hills