5/5 - (1 امتیاز)

ویلا مدرن  Awrawikara طراحی شده توسط Andramatin، واقع در یکی از مناطق ویلایی برند معتبر در شهر بوگور، اندونزی است.
ویلا دوبلکس مدرن که مناسب برای تعطیلات آخر هفته و گذراندن اوقات فراغت در کنار خانواده عمل می‌باشد. علاوه بر این، ویلا دارای نمایی مدرن  واضح و شفاف از کوه سالک و کوه‌های گد پانگرانگو است.

در سردر ورودی ویلا، یک پیاده راه با شن و ماسه پراکنده شده است تا هنگام ورود ساکنین از هر کسی استقبال کند. این ویژگی همچنین باعث می‌شود افراد داخل ویلا با رد پای افرادی که از ورودی اصلی وارد می‌شوند مطلع می‌شوند.
فضای داخلی ویلا شامل یک ناهار خوری، نشیمن، اتاق رختشویی و آشپزخانه تمیز است. محوطه سازی ویلا جمعی محصور شده با درهای کشویی شیشه ای بزرگ قابل کار رو به سمت فضای سبز ویلا و استخر شنا. این سبک طراحی نما با بازشو‌های وسیع شیشه ای باعث وسیع تر به نظر رسیدن فضای داخلی و محوطه ویلا می‌شود و واقعاً تجملات طبیعت را با فضاهای داخلی پیوند می‌دهد و می‌آمیزد.

علاوه بر این، طبقه دوم ویلا شامل سه اتاق اصلی است. اتاق خواب اصلی، اتاق خواب مهمان، و یک دفتر کار بزرگ. اتاق خواب اصلی دارای کمد و حمام خصوصی است، در حالی که دفتر کار و اتاق خواب مهمان یک حمام مشترک دارند. هر سه اتاق مجهز به بازشو‌های شیشه ای بزرگ مشرف به فضای سبز و منطقه استخر هستند.

بدون تردید ، Awrawikara یک ویلا رویایی واقعی برای هر کسی است که می‌خواهد وقت خود را صرف لذت بردن از زندگی مجلل و طبیعت زیبا زندگی کند.

ایوان و محوطه عمومی‌بصورت منحصر به فرد توسط یک پارتیشن نیمه شفاف به شکل قفسه چوبی ترموود با لایه مورب سفارشی جدا شده است که موجب عبور و انتقال نور طبیعی و تهویه از تمام لایه‌ها به فضای داخلی ویلا می‌شود.

طبقه دوم ویلا از طریق یک سطح شیب دار بتنی محصور شده توسط روکش‌های چوبی سخت بالا و قابل دسترسی است.

به منظور حفظ حریم خصوصی در اتاق‌ها، دسترسی بصری با استفاده از صفحه نمایش‌های چوبی حصیری متحرک محدود می‌شود که در صورت نیاز باز و بسته نیز می‌شوند.

اطلاعات پروژه طراحی معماری:

     نام پروژه: خانه Awrawikara

     مکان: Kecamatan Bogor Selatan ، اندونزی

     سال پروژه: 2021

     مساحت: 525 متر مربع

     طراحی شده توسط: Andramatin

https://luxury-houses.net/awrawikara-house-the-riches-of-life-and-luxuries-of-nature-by-andramatin/