4.6/5 - (5 امتیاز)

در این مقاله به مشاهده یک شاهکار برجسته معماری، طراحی ویلا مدرن ساحلی در جاده ساحلی Capistrano Beach – در منطقه داناپوینت کالیفرنیا، یکی از معروف ترین  سواحل امریکا می‌پردازیم !
ویلای ساحلی شماره 35415، طراحی شده توسط Chris Browdon architectural team و ساخته شده توسط گروه Pinnacle Custom Homes در سال 2017
این شاهکار دارای یک سوئیت اختصاصی با منظر و ویو پانوراما از ساحل که مستیقیما روی ساحل اختصاصی واقع شده.
با چهار اتاق خواب و چهار حمام، پلان باز، یک اتاق نشیمن فوق العاده با یک شومینه مدرن گازی که دارای شعله‌های جذاب و خیره کننده است که همه نگاه‌ها را به خود معطوف می‌کند.
دوازده درب شیشه ای، ساخته شده از متریال درجه یک و شیشه‌های ضد بخار و لک، عایق تماما صوتی که به پاسیو خصوصی باز شده و از همه مهم تر دید بازی است که این بازشو‌های شیشه ای از ساحل و دریا به داخل اتاق نشیمن کشانده شده و طراحی داخلی ویلا را به طرز شگفت انگیزی خاص و جذاب کرده.

آشپزخانه فوق مجهز و حرفه ای آن که لذت آشپزی و طبخ غذا‌های لذیذ را دو چندان می‌کند. جزیره ای متشکل از کانتر‌هایی با تم تیره از بهترین متریال فرانسوی که به صورت سفارشی سازی تولید شده.
از امکانات فوق مدرن این آشپزخانه می‌توان به فریزر تلفیقی آن با یخچال مشروب، اجاق گاز‌های دوقلو فردار و کابینت‌های سفارشی ساز که از چوب‌های برش خورده بلوط ساخته شده.
شما دو اتاق خواب در طبقه دوم  با یک دفتر کار قابل تغییر کاربری و یک اتاق تلویزیون وسیع می‌یابید.
بعلاوه در طبقه سوم که یک اتاق خواب مستر، شومینه زیبا و خیره کنند، با بالکن خصوصی و حمام مستر الهام گرفته از یک آبگرم دوش باز مانند حمام‌های هندی کلکته با سنگ مرمر، یک اتاق لباس وسیع که میتوانید در آن به راحتی قدم بزنید.
میتوانید از صدای امواج ساحل در پاسیو اختصاصی خود لذت ببرید و یا در ساحل اختصاصی خود موج سواری کنید.