5/5 - (3 امتیاز)

آلانیا، به شهری که در آن خورشید لبخند میزند شناخته می‌شود. شهری در حوزه مدیترانه و با آب و هوای نیمه گرمسیری و اماکن گردشگری بسیار، از نظر اقتصادی و جذب توریست اهمیت بالایی دارد.

گروه معماری مدرن ویلا امروز قصد دارد شما را با یکی از ویلاهای زیبا و جذاب از شرق شهر آلانیا در محله کارگیجک بیشتر آشنا کند. از شما دعوت میکنیم همراه ما باشید با یکی دیگر از سری ویلا‌های مدرن جهان. لطفا  تا انتها ما را همراهی کنید.

لازم است پیش از معرفی ویلای امروز نگاهی کوتاه به محله کارگیجک داشته باشم. محله کارگیجک محله ای لوکس با چشم اندازی زیبا به دریای مدیترانه و کوههای توروس و باغ‌های موز در شرق آلانیا واقع شده است. ایجاد رستوران‌ها و بازار‌ها مختلف و سایر خدمات رفاهی و همچنین ارتباط آسان با مرکز شهر آلانیا جز ویژگی‌های منحصربفرد این محله محسوب می‌گردد که همه این ویژگی‌ها نتیجه  ای جز جذب هرچه بیشترگردشگران و سرمایه گذاران به این منطقه نبوده است.

بررسی ویلای هوشمند در آلانیای ترکیه

فاصله این  ویلا تا دریا حدود 2300 متر مربع می‌باشد. به همین واسطه ویلا از نظر ویو و چشم انداز دید بی نظیری به دریای آلانیا و ساحل و طبیعت اطراف را دارد. این ویلا با بهره گیری از سیستم خانه‌های هوشمند و طراحی معماری مدرن در لیست ویلاهای مدرن و لوکس جهان قرارمی‌گیرد. ملک مورد نظر ما جز شهرک بزرگی در مساحت 15360 متر مربع است.

این ویلا در دو طبقه و جز طراحی ویلاهای دوبلکس محسوب می‌شود مساحت طبقه اول ویلا حدود 121 متر مربع است از این فضا 73 متر مربع به فضای داخلی طبقه اول و 48 متر مربع به بالکن اختصاص یافته است. دو اتاق خواب و حمام مشترک نیز در طبقه اول ویلا طراحی شده است . طبقه دوم نیز به گونه ای طراحی شده است تا ساکنین حداکثر راحتی و دسترسی را داشته باشند در این طبقه علاوه بر یک تراس 30 مترمربعی، اتاق خواب اصلی اتاق رختکن، حمام اختصاصی بزرگ، و جکوزی اختصاصی  و تراس آفتابگیر برای استفاده حداکثر 4 نفر  با منظره دریا طراحی شده است.

این ویلای دوطبقه مجهز به سیستم هوشمند، آشپزخانه مجهز و همچنین یک دستگاه آسانسور هیدولیک را نیز می‌باشد.

چند ویژگی ویلای آنالیا

  • مجهز به سیستم هوشمند
  • مجهز به سیستم تهویه مطبوع در تمام طبقات
  • طراحی کف با استفاده از گرانیت درحه یک
  • مجهز به سیستم ماهواره ای سراسری
  • طراحی  مدرن درب و پنجره‌ها
  • مجهز به آسانسور هیدرولیک 3 ایستگاهه
  • دارای استخر روباز به مساحت 54 متر مربع
  • دارای  دو پارکینگ اختصاصی در فضای باز
  • مجهز به جکوزی بزرگ در ابعاد 2*2

منبع :

https://tremglobal.com/property/chalets-villas