4.9/5 - (7 امتیاز)

شهرک الهیه کرج

محل پروژه: کرج – شهرک الهیه
کارفرما: جناب آقای سلیمی
طراحی معماری: گروه تخصصی مدرن ویلا
مساحت زمین: 1400 متر مربع
مساحت بنا: 450 متر مربع
سال طراحی و اجرا: 1400

شهرک الهیه کرج یکی از مناطق چهارباغ کرج است. یکی از مجلل ترین شهرها برای خرید خانه و املاک به شمار می‌رود که به دلیل ویژگی‌های زیبای آن، مردم به خرید ویلا و سکونت و زمین در شهرک الهیه کرج ترغیب می‌شوند.
شهرک الهیه کرج به دلیل موقعیت مکانی خوبش یکی از بهترین شهرک‌ها برای خرید ویلا در کردان است.
شهرک الهیه کرج به دلیل نزدیک بودن به تهران در بین پایتخت نشینان بسیار محبوب است و یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن امکانات بسیار خوبی است که توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است.
شهرک الهیه چهارباغ بسیار سرسبز و آب و هوای مناسب و مجهز به امکانات است و همین دلایل و ویژگی‌ها باعث محبوبیت این منطقه شده است.

اگر به دنبال خرید ویلا یا پروژه طراحی و ساخت ویلا در شهرک الهیه کرج هستید باید بگوییم که بهترین انتخاب را داشته اید چرا که این منطقه مانند شهرک افشاریه و شهرک طاووسیه تمامی‌امکانات برای خرید و سرمایه گذاری را دارد.

مسیر دسترسی به شهرک الهیه کرج

اگر می‌خواهید از تهران به شهرک الهیه کرج بیایید، ابتدا باید وارد اتوبان تهران کرج شوید و سپس از هشتگرد خارج شوید. پس از عبور از جاده شیخ فضل الله نوری به بلوار شهید بهشتی می‌رسید و در نهایت به کمالشهر و الهیه می‌رسید.
اگر قصد دارید از تهران به این منطقه بروید، در عرض یک ساعت و بدون ترافیک می‌توانید به آن برسید و اگر در کرج باشید، تنها باید کمتر از 20 دقیقه سفر کنید.

آب و هوا الهیه کرج

شهر الهیه کرج دارای محیطی بسیار دلپذیر است به همین دلیل خریداران زیادی به دلیل آب و هوای عالی در این منطقه به خرید و سرمایه گذاری تشویق می‌شوند.
این منطقه آبرسانی می‌شود و از نظر منابع آبی هم برای آبیاری باغات و هم برای آب شرب این منطقه مشکلی وجود ندارد که برای کسانی که قصد خرید باغ در الهیه کرج را دارند ویژگی بسیار خوبی است.
پوشش گیاهی این منطقه به دلیل فراوانی آب بسیار زیباست و حس خوش آب و هوا را القا می‌کند و کسانی که این منطقه را از نزدیک دیده باشند، هوای پاک این منطقه را حس خواهند کرد.

ویژگی‌های شهرک الهیه کرج برای خرید زمین و یلا چیست؟

  • سهولت در سفر
  • نزدیک ترین شهرک ویلایی به تهران
  • آب و هوای مناسب
  • قیمت مناسب ویلا و زمین در این منطقه
  • دارای امکانات رفاهی و پزشکی است
  • آرامش و امنیت در منطقه
  • طبیعت بکر و زیبا
  • ایده آل برای خرید و سرمایه گذاری