4.3/5 - (6 امتیاز)

ویلا در رامسر-طراحی محوطه ویلای مدرن آقای حامدنیا در رامسر

محل پروژه: رامسر- استان مازندران
کارفرما: جناب آقای حامدنیا
طراحی معماری: گروه تخصصی مدرن ویلا
مساحت زمین: 750 متر مربع
سال طراحی و اجرا: 1398

رامسر از شهرهای استان مازندران در شمال ایران است.

این شهر که پیش از این سخت سر نام داشت، آخرین شهر غرب مازندران است. رامسر از سمت شرق به شیرود از غرب به شهر چابکسر دهستان اوشیان گیلان، از جنوب به کوه‌های البرز و از سمت شمال به دریای کاسپین محدود است. آب ‌و هوای رامسر در تابستان گرم و مرطوب و در زمستان معتدل است. نزدیکی جنگل و دریا در این شهر زیبایی ویژه‌ای به این شهر داده ‌است و این امر موجب جذب گردشگران در همه فصل‌های سال می‌شود. رامسر دارای فرودگاه است.

هتل قدیم رامسر: این هتل با معماری بسیار زیبا در مرکز شهر در دامنه کوههای مشجر و فضای سبز با محوطه‌سازی چشم نواز واقع شده و در سال ‪ ۱۳۱۷‬شمسی در دوره رضا شاه پهلوی مورد بهره برداری قرار گرفته‌است. زیربنای این هتل حدود پنج هزار متر مربع در سه طبقه به لحاظ نوع معماری، زیبایی، موقعیت مکانی و تجهیزات یکی از مشهورترین هتل‌های خاورمیانه به شمار می‌رود.

 دهستان جواهرده: جواهرده در ‪ ۲۷‬ کیلومتری رامسر و در ارتفاع ۱۸۰۰‬متری از سطح دریا قرار گرفته و مسیر دسترسی به جواهرده از منتهی‌الیه  غربی شهر رامسر بوده که با عبور از میان کوههای مشجر و در امتداد رودخانه صفارود این منطقه ییلاقی خودنمایی می‌کند. در اینجا طراحی محوطه ویلای جناب آقای حامدنیا در رامسر که توسط شرکت مدرن ویلا طراحی و اجرای شده است رو مشاهده می‌فرمائید.