4/5 - (1 امتیاز)

شهرستان تنکابن (شهسوار) یکی از شهرستان‌های استان مازندران در شمال ایران است. شهرستان تنکابن چهارمین شهرستان بزرگ مازندران است و پرجمعیت ترین شهرستان غرب مازندران است. این شهرستان گویشوران گیلکی دارد و به عنوان مرکز جذب گردشگری مازندران تأیید شده است.

تنکابن

دیدنی‌های تنکابن همچون دشت دریاسر، آبشارهای کوهسر، مرداب نشتارود، پارک ملی خشکه داران و منطقه حفاظت شده بلس کوه هر یک خود دلیل محکمی‌برای سفر به طبیعت دیدنی این شهرستان هستند.

شهرستان باصفا و زیبای تنکابن با زیبایی‌های وصف ناپذیر طبیعت خود که در آن رودخانه‌ها، آبشارها، چشمه‌ها و سرسبزی و شگفتی خودنمایی می‌کند، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تجربه سفر به طبیعت است.

این شهرستان با چشمه‌های آب گرم معدنی، پارک ملی خشکه داران و جاذبه‌های سحرآمیز و رویایی پذیرای گردشگران داخلی و خارجی در کرانه خزر می‌شود. پارک‌های طبیعی متعدد چون منطقه حفاظت بلس کوه، جنگل‌های معروف دو هزار و سه هزار و دشت دریاسر، تنها بخشی از دیدنی‌های این شهرستان زیبا را تشکیل می‌دهند. در اینجا با برخی از زیباترین مقاصد سفر به تنکابن آشنا می‌شویم.

در اینجا نمونه ای از طراحی ویلای خانم دهقانی در شهسوار را می‌بینید.جهت دیدن نمونه‌های بیشتر از این پروژه یا کارهای دیگر طراحی و اجرای ویلا به شرکت مدرن ویلا مراجعه بفرمائید.