4.6/5 - (10 امتیاز)

ویلا تریبلکس در کردان-جناب دکتر زارعی

محل پروژه: کرج – کردان
کارفرما: جناب آقای دکتر زارعی
طراحی معماری: گروه تخصصی مدرن ویلا
مساحت زمین: 620 متر مربع
مساحت بنا: 330 متر مربع
سال طراحی و اجرا: 1398

روستای کردان از توابع شهرستان ساوجبلاغ استان البرز در فاصله ۲۵ کیلومتری کرج و ۶۵ کیلومتری شمال غرب تهران قرار دارد و در سال‌های اخیر به یکی از اصلی‌ترین مقاصد تفریح تهرانی‌ها تبدیل‌شده است. موقعیت جغرافیایی مناسب، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و نزدیکی به اتوبان تهران-قزوین ازجمله عواملی است که مردان را به یکی از محبوب‌ترین مناطق توریستی تبدیل کرده است.
برای دسترسی به روستای زیبا و خوش آب‌ و هوای کردان کافی است به سمت کرج حرکت کرده و پس ‌از آن مسیر آزادراه قزوین را ادامه دهید. بعد از ۲۰ کیلومتر با تابلو خروجی کردان مواجه می‌شوید و پس از وارد شدن به این مسیر به جاده روستای سرسبز کردان می‌رسید.
روستای کردان از توابع شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز و در فاصله ی ۲۵ کیلومتری کرج و ۶۵ کیلومتری شمال غرب تهران قرار گرفته است و در سالهای اخیر به یکی از اصلی ترین مقاصد تفریح تهرانی ‌ها تبدیل ‌شده است.
روستای کردان قبل از تقسیمات کشوری در سال ۱۳۸۵ از توابع چندار محسوب می‌شد. اما پس از این سال، کردان جزو توابع شهر کوهسار شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت. موقعیت جغرافیایی مناسب، جاذبه ‌های طبیعی و گردشگری و نزدیکی به اتوبان تهران_ قزوین ازجمله عواملی است که کردان را به یکی از محبو‌ب ترین مناطق توریستی تبدیل کرده است. از همین رو ویلا در کردان از پر متقاضی ترین مکانها محسوب می‌گردد. نمونه ای زیبا از طراحی ویلا در کردان متعلق به مشتری گرامی‌جناب آقای دکتر زارع رو مشاهده می‌کنید.

آب و هوای ساوجبلاغ کردان کوهسار

منطقه ساوجبلاغ کردان کوهسار کرج از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است زیرا هوای مناطقی که در اطراف کلانشهرها قرار دارند هوای مطلوب تری دارند.
این منطقه از گذرگاه رودخانه کورس تغذیه می‌شود و محیط بسیار دلپذیری را برای بازدیدکنندگان منطقه ایجاد می‌کند.
آب و هوای مطبوع مهمترین عامل برای خریداران ملک و مشتریان متقاضی طراحی و ساخت ویلا است، زیرا هرکسی که برای خرید ویلا یا قصد جهت طراحی و ساخت ویلا از کلان شهر به مناطق دیگر نقل مکان می‌کند به دنبال آب و هوای خوب است، ساوجبلاغ کردان کوهسار فرصت خوبی را برای مشتریان محترم ایجاد کرده است.