4.5/5 - (2 امتیاز)
  • معماران 

سلسو لا اتانو آرکویت تورا  (Celso Laetano Arquitetura)

  • مکان  

ریو کلارو، برزیل

  • دسته بندی

ویلا مدرن

  • مساحت زمین

۷۹/۶۸۰۲

  • سال پروژه

۲۰۱۶


ویلا با فضاسازی صحیح و بدون هیچ گونه پرتی و کاربردی برای میزبانی خانواده و دوستان که آرزوی صاحبان این ویلا واقع در ریو کلارو، در ساحل سائو پائولو بود.

هماهنگی و‌هارمونی بین عناصر ساخته شده دراین پروژه که با تمرکز بالا و دقتی حارقلعاده انجام شده است، با اتاق‌های باز و پنجره‌های قدی شفاف و زیبا نشان داده شده است. اتاق نشیمن و محل غذاخوری از طریق یک بالکن بزرگ که نمایی زیبا به همراه دارد به هم مرتبط می‌شوند.

اتاق خصوصی خانه در طبقه بالا ، همانطور که در نقشه دیده می‌شود ، مشرف به چهار اتاق مستر هم اندازه است. و از طریق پلکان‌های چشم نواز نیز دسترسی به آن افزایش یافته است.  

روبروی حمام و جکوزی در ویلا یک باغ در نظر گرفته شده است که نمایی زیبا دارد. باغ همچنین از طریق یک پنجره کوچک از اتاق‌های ویلا دیده شود.

طبقه همکف ویلای مدرن

همکف

استخر با سنگ hijau  کار شده است که با باغ و رنگ سبز دیوار در حیاط پشتی خانه هماهنگ شده است.

ویلا مدرن

استفاده از چوب cumaru  هماهنگی و‌هارمونی با پروژه دارد. که پله‌ها، ستون‌های بالکن ، نمای عقبی و باغ شخصی یا باغ مخفی را پوشانده است.

 با استفاده از مبلمان معاصر و شیک، فضای داخلی ویلا، شکوه و زیبایی بی‌پایان را از خود نشان می‌دهد. برای افزودن ارزش به اصول هنری به کار رفته در این ویلا ، بافت سیمانی سوخته که به دیوارها و سقف اعمال شده است بافتی طبیعی ایجاد کرده است.

ویلا مدرن

لوازم چوبی که توسط طراحان برزیلی ساخته شده اند از عناصر برجسته و با شکوه در طراحی داخلی پروژه هستند.

طراحی ویلای مدرن

نمونه طراحی ویلا(طراحی و اجرا) شرکت مدرن ویلا